چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

غبار رقیق در آسمان کرمانشاه/ ۲۴ روز در هوای خاکی نفس کشیدیم
28 اردیبهشت 1401 - 10:14
شناسه : 277977
1
کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-ورود سامانه‌ای ناپایدار و یک توده هوای غبارآلود که از روز دوشنبه هفته‌جاری ابتدا شهرستان مرزی استان را فرا گرفت، آرام آرام تمامی شهرستان‌های استان را درگیر و برای سومین روز متوالی کوه‌های بلند طاق‌بستان را در خود محو و نفس‌ها را تنگ کرده است/براساس تحقیقات محیط زیست استان، گرد و غبار هیچ منشأیی در استان ندارد و همه آن مربوط به کشور همسایه عراق است/طبق تحلیلی که از نقشه‌های هواشناسی داشتیم هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری در بعضی از ساعات همراه با غبار رقیق خواهد بود/در روز پنجشنبه پدیده جوی قابل توجهی خاصی را برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم و در روز جمعه نیز در بعضی ساعات علاوه بر وزش باد و گردوخاک محلی شرایط برای نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نواحی مرزی و غربی استان مهیا می‌شود/ همچنین متوسط دمای هوا از امروز تا یکشنبه هفته آینده به طور نسبی و با روندی آرام افزایش می‌یابد/مردم کرمانشاه به ویژه نواحی مرزی از ابتدای سال، بیشتر از ۲۴ روز همین شرایط آلودگی هوای ناشی از گرد و غبار را تجربه کرد‌ه‌اند. همین گرد و غبار سبب شده امروز هم برای دومین روز متوالی تمامی مدارس استان تعطیل شوند.

پ
پ

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از غلظت گرد و غبار روز گذشته کاسته شده و هم‌اکنون غبار رقیقی سطح استان را فرا گرفته است.

ورود سامانه‌ای ناپایدار و یک توده هوای غبارآلود که از روز دوشنبه هفته‌جاری ابتدا شهرستان مرزی استان را فرا گرفت، آرام آرام تمامی شهرستان‌های استان را درگیر و برای سومین روز متوالی کوه‌های بلند طاق‌بستان را در خود محو و نفس‌ها را تنگ کرده است.

براساس تحقیقات محیط زیست استان، گرد و غبار هیچ منشأیی در استان ندارد و همه آن مربوط به کشور همسایه عراق است.

شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت جوی گفت: طبق تحلیلی که از نقشه‌های هواشناسی داشتیم هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری در بعضی از ساعات همراه با غبار رقیق خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه پدیده جوی قابل توجهی خاصی را برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم و در روز جمعه نیز در بعضی ساعات علاوه بر وزش باد و گردوخاک محلی شرایط برای نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نواحی مرزی و غربی استان مهیا می‌شود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین متوسط دمای هوا از امروز تا یکشنبه هفته آینده به طور نسبی و با روندی آرام افزایش می‌یابد.

مردم کرمانشاه به ویژه نواحی مرزی از ابتدای سال، بیشتر از ۲۴ روز همین شرایط آلودگی هوای ناشی از گرد و غبار را تجربه کرد‌ه‌اند. همین گرد و غبار سبب شده امروز هم برای دومین روز متوالی تمامی مدارس استان تعطیل شوند/فارس

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.