سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20716 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد جاده‌های کرمانشاه «لغزنده اند»/ قبل از حرکت با ۱۴۱ تماس بگیرید آب «رازآور» وارد «هشیلان» شد کرمانشاه بارانی در آخرین روزهای اسفند میوه شب عید ۱۴۰۳ در بازار کرمانشاه کیلویی چند؟

تدوین یک بسته جدید برای شهربازی کرمانشاه
31 خرداد 1401 - 12:06
شناسه : 278643
3
رییس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-شهرام ماهان فر با بیان اینکه برای اولین بار در سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه درحال تدوین و تعریف یک بسته جدید برای شهربازی هستیم، افزود: این کار توسط کارشناسان و مدیران ارشد و متخصص این حوزه در حال انجام است/وی هدف از تدوین این بسته جدید سرمایه گذاری را تاسیس یک شهربازی مدرن و به‌روز عنوان کرد و گفت: این بسته جدید به جای شهربازی قدیمی است که شامل بخش های مختلفی از جمله تفریحات آبی، شهربازی‌ سرپوشیده، شهربازی روباز است/همچنین از خدمات جانبی این شهربازی جدید می‌توان به رستوران، پارکینگ و ساختمان‌های مورد نیاز مجموعه اشاره کرد/ ظرفیت پذیرش شهربازی جدید ۹۰۰ نفر است/امیدواریم درسال جاری عملیات اجرایی این بسته با جذب یک سرمایه‌گذار توانمند و کار آغاز شود/تدوین نقشه راه برای احداث این مجموعه شامل چندین بخش است. بخش فنی یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است که در آن یک جانمایی از وسایل، تجهیزات، کاربری ها،ساختمان ها و تمام مواردی که به‌واسطه آن شهربازی شکل می‌گیرد، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد/نوع دستگاه‌ها، مکان و نحوه قرار گرفتن صحیح آنها ، طراحی فضای سبز و مبلمان شهری مورد نیاز این مجموعه همگی جزو بخش فنی کار به حساب می‌آید/ بخش دیگر این بسته، سرمایه‌گذاری بخش مالی و اعتباری پروژه است که در این بخش هزینه موارد پیش‌بینی شده در بخش فنی برآورد و محاسبه می شود/بنابراین سرمایه گذاری که برای احداث این مجموعه به شهرداری مراجعه می کند با مطالعه و بررسی دقیق این بسته می تواند تمام مواردی که برای این سرمایه گذاری لازم است از زمان ساخت و مشارکت تا زمان بهره برداری را در این بسته ببین و با یک دید باز پیشنهادات خود را برای پیش‌برد بهتر پروژه ارائه دهد/بسته تدوین شده برای شهربازی در حال طی کردن مراحل پایانی و نهایی است. بعد از تصویب کمیسیون سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه وارد مراحل قانونی برگزاری فراخوان خواهد شد.

پ
پ

رییس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه از تدوین یک بسته جدید برای احداث یک شهربازی مدرن در سال ۱۴۰۱ در کرمانشاه خبر داد.

شهرام ماهان فر در گفتگو با طلوع کرمانشاه با بیان اینکه برای اولین بار در سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه درحال تدوین و تعریف یک بسته جدید برای شهربازی هستیم، افزود: این کار توسط کارشناسان و مدیران ارشد و متخصص این حوزه در حال انجام است.

وی هدف از تدوین این بسته جدید سرمایه گذاری را تاسیس یک شهربازی مدرن و به‌روز عنوان کرد و گفت: این بسته جدید به جای شهربازی قدیمی است که شامل بخش های مختلفی از جمله تفریحات آبی، شهربازی‌ سرپوشیده، شهربازی روباز است.

همچنین از خدمات جانبی این شهربازی جدید می‌توان به رستوران، پارکینگ و ساختمان‌های مورد نیاز مجموعه اشاره کرد.

رییس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه گفت : ظرفیت پذیرش شهربازی جدید ۹۰۰ نفر است.

امیدواریم درسال جاری عملیات اجرایی این بسته با جذب یک سرمایه‌گذار توانمند و کار آغاز شود.

 

ماهانفر گفت: تدوین نقشه راه برای احداث این مجموعه شامل چندین بخش است. بخش فنی یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است که در آن یک جانمایی از وسایل، تجهیزات، کاربری ها،ساختمان ها و تمام مواردی که به‌واسطه آن شهربازی شکل می‌گیرد، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نوع دستگاه‌ها، مکان و نحوه قرار گرفتن صحیح آنها ، طراحی فضای سبز و مبلمان شهری مورد نیاز این مجموعه همگی جزو بخش فنی کار به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: بخش دیگر این بسته، سرمایه‌گذاری بخش مالی و اعتباری پروژه است که در این بخش هزینه موارد پیش‌بینی شده در بخش فنی برآورد و محاسبه می شود.

بنابراین سرمایه گذاری که برای احداث این مجموعه به شهرداری مراجعه می کند با مطالعه و بررسی دقیق این بسته می تواند تمام مواردی که برای این سرمایه گذاری لازم است از زمان ساخت و مشارکت تا زمان بهره برداری را در این بسته ببین و با یک دید باز پیشنهادات خود را برای پیش‌برد بهتر پروژه ارائه دهد.

ماهانفر اضافه کرد: بسته تدوین شده برای شهربازی در حال طی کردن مراحل پایانی و نهایی است. بعد از تصویب کمیسیون سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه وارد مراحل قانونی برگزاری فراخوان خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با انتخاب درست سرمایه گذار شهربازی کرمانشاه جان دوباره بگیرد، اظهار کرد: در همین سال جاری با جذب سرمایه‌گذار عملیات اجرایی پروژه آغاز و انتظار می رود که این پروژه یک سال و نیم به طول بکشد.

رییس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه افزود: شهربازی کرمانشاه تاکنون در دو مقطع تعطیل شده است که در مقطع اول اداره استاندارد به دلیل فرسودگی و غیر استاندارد بودن تجهیزات شهربازی را تعطیل کرد. پس از آن شهرداری طی فراخوانی یک سرمایه گذار به منظور احداث شهربازی جدید جذب کرد . طی این قرارداد که بین شهرداری کرمانشاه و سرمایه گذار بسته شد کار احداث آغاز شد، اما به دلیل عملی نشدن تعهدات از سوی سرمایه‌گذار،این قرار داد فسخ شد و به تعطیلی دوباره شهربازی انجامید.

مهسا مرادی – خبرنگار

دیدگاه

  1. مگه شهربازی هم داریم توی این شهر؟

    پاسخ
  2. خحجالت نمی کشید واقعا ؟> یه جایتفریح نداریم توی این استان تازه بهخ فکرش افتادید

    پاسخ
  3. ینی واقعا باید آب ریخت تو این شهر

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.