پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

اطفاء آتش سوزی کارگاه تولیدی در شهرک کهریز کرمانشاه
02 تیر 1401 - 11:14
شناسه : 278689
1
 رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه خبر داد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طوع-مهندس فرهاد فرهادی اظهار داشت: بعد از ظهر روز چهارشنبه حادثه آتش سوزی در یک کارگاه سبد سازی در شهرک سجادیه واقع در خیابان کهریز به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی کرمانشاه اعلام شد/بلافاصله دوازده نیروی آتش نشان با چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء ای به محل حادثه اعزام شدند/رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه با اشاره به گستردگی حریق، تصریح کرد: حریق گسترده در این کارگاه سبد سازی با تلاش ۳۰دقیقه آتش نشانان مهار و از سرایت حریق به خارج محدوده کارگاه جلوگیری شد/با وجود خسارت‌های مالی که این حریق در بر داشت خوشبختانه خسارت جانی در این حادثه به ثبت نرسید/علت این حادثه توسط کارشناسان فنی در حال بررسی است.

پ
پ

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه از اطفاء آتش سوزی کارگاه تولیدی در شهرک کهریز کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه مهندس فرهاد فرهادی اظهار داشت: بعد از ظهر روز چهارشنبه حادثه آتش سوزی در یک کارگاه سبد سازی در شهرک سجادیه واقع در خیابان کهریز به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله دوازده نیروی آتش نشان با چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء ای به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه با اشاره به گستردگی حریق، تصریح کرد: حریق گسترده در این کارگاه سبد سازی با تلاش ۳۰دقیقه آتش نشانان مهار و از سرایت حریق به خارج محدوده کارگاه جلوگیری شد.

وی ادامه داد: با وجود خسارت‌های مالی که این حریق در بر داشت خوشبختانه خسارت جانی در این حادثه به ثبت نرسید.

فرهودی خاطرنشان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان فنی در حال بررسی است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.