شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20797 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند

08 تیر 1401 - 9:41
شناسه : 278804
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-خبر انتصاب معاون مالی اقتصادی شهرداری کرمانشاه، به عنوان معاون مالی و اداری عمران و خدمات کیش با سر و صدای بسیاری طی چند روز اخیر همراه شد .خبری که این روزها حواشی زیادی در فضای رسانه‌ای استان به دنبال داشته و با مخالفت اکثریت اعضای شورای شهر کرمانشاه و جمعی از همکاران ایشان در شهرداری روبرو شده است./ه یقین چنین اخباری نشان از توانمندی و کارآمدی فرزندان این دیار در حوزه ایفای نقش و مسئولیت ‌پذیری و مقبولیت شان دارد.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری طلوع- دکتر «محمدعلی یار تبار» از مسئولان با تجربه، توانمند و متواضع کرمانشاهی است که در حال حاضر معاون مالی اقتصادی شهرداری کرمانشاه است. یار تبار فردی نخبه ، خدوم و دلسوز است که همواره طی سالها خدمت و تلاش در شهرداری کرمانشاه کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذاشته است.

دکتر یار تبار بیش از دو دهه در حوزه مدیریت شهری به ویژه مالی و اقتصادی تجربه دارد.

پر کردن جای خالی افراد خدمتگزاری چون یارتبار که از سرمایه اجتماعی استان کرمانشاه محسوب می‌شود، بی تردید آسان نیست.

براساس گفتگوی تعدادی از نمایندگان شورای شهر با رسانه های مختلف، غریب به اتفاق اعضای شورای شهر کرمانشاه انتظار دارند که ایشان در کرمانشاه بماند و کار کند.

هاشم درویشی عضو شورای شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار طلوع با تاکید بر اینکه ، آقای محمد علی یارتبار ، معاون مالی و اقتصادی شهرداری ،انسان فرهیخته و توانمندی است، می‌گوید: ایشان می تواند افراد و نیروهای توانمند و خوبی نیز در شهرداری تربیت کند.

این نماینده مردم در شورای شهر کرمانشاه معتقد است که شهرداری کرمانشاه با حضور شهردار خوبی چون نادر نوروزی نظم ، انضباط و سامان مناسبی به خود گرفته است. حضور افرادی چون دکتر یارتبار در کنار ایشان می تواند در پیشبرد اهداف شهرداری کمک خوبی باشد.

درویشی از معاون مالی اقتصادی شهرداری به عنوان یک فرد باهوش و زبده یاد می‌کند و می‌گوید: در نهایت ایشان تصمیم گیرنده نهایی هستند.

احسان حیدریان عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز می گوید: دکتر یارتبار در حوزه مالی شهرداری کرمانشاه سرآمد است و به وجودش در شهرداری نیاز است اما در نهایت ایشان خود تصمیم گیرنده نهایی هستند که کجا خدمت کنند.

 

از جمله سوابق پیشین دکتر محمدعلی یار تبار با تجارب فراون مدیریتی میتوان به سه دوره سابقه مدیرکلی امورمالی شهرداری کرمانشاه به مدت حدود هفت سال . همچنین مدیریت اداره درآمد و نوسازی شهرداری کرمانشاه و مدیریت کلینیک فوق تخصصی شهرداری کرمانشاه اشاره کرد. وی همچنین رییس اداره حسابداری و بودجه شهرداری کرمانشاه بوده است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.