پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تردد روزانه ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای کرمانشاه/ اوج‌گیری “سفرهای تابستانی” از ۱۵ تیر
11 تیر 1401 - 12:01
شناسه : 278878
0
رییس پلیس راه استان: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-سرهنگ کیخسرو دستغیب ، با اشاره به تعطیلی مدارس و پایان گرفتن کنکور سراسری، گفت: در همین راستا پیش بینی می شود از اواخر هفته جاری شاهد اوج گیری سفرهای تابستانی باشیم/طبق روال معمول سفرهای تابستانی از ۱۵ تیر ماه اوج می گیرد و به نظر می رسد از اواخر هفته باید منتظر شلوغی محورهای استان باشیم/علاوه بر این با توجه به گرم شدن هوا بسیاری از هموطنان از شهرهای جنوبی عازم شهرهای شمالی می شوند که در این مسیر عمدتا از محورهای استان کرمانشاه عبور کرده و همین امر موجب افزایش بار ترافیکی محورهای استان می شود/وی با اشاره به آغاز طرح تابستانی پلیس راه از ابتدای تیرماه امسال گفت: در این طرح بیش از ۹۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس محورهای استان را تحت پوشش دارند/دستغیب با تاکید بر لزوم برخورد با سرعت و سبقت غیرمجاز در این طرح، گفت: متاسفانه عمده تصادفات ما از نوع واژگونی است که یا به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده و یا به علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز است/انتظار است رانندگان به طور جد از رانندگی با سرعت غیرمطمئنه خودداری کرده و از سبقت غیرمجاز اجتناب کنند/همچنین از رانندگان درخواست داریم سفر خود را طوری برنامه ریزی کرده که از هرگونه عجله و شتاب در طول مسیر خودداری کنند/به طور جد از رانندگان می خواهیم که حتما در طول مسیر استراحت کرده و تحت هیچ شرایطی در حالی که خسته و خواب آلود هستند رانندگی نکنند، چرا که حاصل آن تنها بازی با جان خود آنها و سرنشینان خودرو است.

پ
پ

 رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع طرح تابستانی پلیس راه از ابتدای تیرماه، گفت: طبق روال معمول اوج سفرهای تابستانی از ۱۵ تیرماه آغاز می شود.

سرهنگ کیخسرو دستغیب ، با اشاره به تعطیلی مدارس و پایان گرفتن کنکور سراسری، گفت: در همین راستا پیش بینی می شود از اواخر هفته جاری شاهد اوج گیری سفرهای تابستانی باشیم.

وی یادآور شد: طبق روال معمول سفرهای تابستانی از ۱۵ تیر ماه اوج می گیرد و به نظر می رسد از اواخر هفته باید منتظر شلوغی محورهای استان باشیم.

دستغیب گفت: علاوه بر این با توجه به گرم شدن هوا بسیاری از هموطنان از شهرهای جنوبی عازم شهرهای شمالی می شوند که در این مسیر عمدتا از محورهای استان کرمانشاه عبور کرده و همین امر موجب افزایش بار ترافیکی محورهای استان می شود.

وی با اشاره به آغاز طرح تابستانی پلیس راه از ابتدای تیرماه امسال گفت: در این طرح بیش از ۹۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس محورهای استان را تحت پوشش دارند.

دستغیب با تاکید بر لزوم برخورد با سرعت و سبقت غیرمجاز در این طرح، گفت: متاسفانه عمده تصادفات ما از نوع واژگونی است که یا به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده و یا به علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز است.

وی افزود: انتظار است رانندگان به طور جد از رانندگی با سرعت غیرمطمئنه خودداری کرده و از سبقت غیرمجاز اجتناب کنند.

دستغیب گفت: همچنین از رانندگان درخواست داریم سفر خود را طوری برنامه ریزی کرده که از هرگونه عجله و شتاب در طول مسیر خودداری کنند.

وی افزود: به طور جد از رانندگان می خواهیم که حتما در طول مسیر استراحت کرده و تحت هیچ شرایطی در حالی که خسته و خواب آلود هستند رانندگی نکنند، چرا که حاصل آن تنها بازی با جان خود آنها و سرنشینان خودرو است/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.