جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کرمانشاه ظرفیت خوبی در حوزه صادرات دارد
23 تیر 1401 - 8:35
شناسه : 279130
5
آیت الله سید ابراهیم رییسی؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز پنجشنبه در بدو ورود به کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزداران عزیز ما ۸ سال دفاع مقدس را جانانه و پیروزمندانه چه در مقابل صدامیان و چه در مقابل منافقین ایستادگی کردند و همواره خودشان را نسبت به این مردم مدیون می دانند/استان کرمانشاه بیش از ۲۰ هزار جانباز و ایثارگر دارد. قریب ده هزار شهید دارد و این نشان صدق حضور مردم این دیار در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی بویژه در دفاع مقدس است/استان کرمانشاه ظرفیت‌های بسیاری دارد. کرمانشاه استانی کشاورزی است. نزدیک ۹۰۰هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد. اراضی حاصلخیز که می تواند همچنان که این استان امنیت مرزها رو حفظ کرده ، امنیت غذایی هم نقش بسیار ارزشمندی را ایفا کند/استان کرمانشاه زمینه بسیار خوبی در حوزه گردشگری و صادرات با توجه به هم‌مرزی با کشور عراق را دارد/وی با بیان اینکه نیازهای استان بررسی شده است، افزود: طرحی آماده و به عنوان مصوبات سفر در تهران پیشنهاد و بررسی شده است/طبیعی است تنها در این سفر همه نیازهای استان برطرف نخواهد شد/در این سفر الویت ها مورد توجه قرار گرفته و تصمیماتی را در این حوزه گرفته و اعلام خواهیم کرد/اعتباراتی برای الویت ها قرار دادیم نیز در نهایت در شورای اداری استان اعلام خواهیم کرد.

پ
پ

رییس جمهور گفت: استان کرمانشاه ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف دارد. گردشگری، کشاورزی و صادرات مهم ترین ظرفیت‌های استان به شمار می‌آید.

 به گزارش پایگاه خبری طلوع- آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز پنجشنبه در بدو ورود به کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزداران عزیز ما ۸ سال دفاع مقدس را جانانه و پیروزمندانه چه در مقابل صدامیان و چه در مقابل منافقین ایستادگی کردند و همواره خودشان را نسبت به این مردم مدیون می دانند.

وی افزود: استان کرمانشاه بیش از ۲۰ هزار جانباز و ایثارگر دارد. قریب ده هزار شهید دارد و این نشان صدق حضور مردم این دیار در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی بویژه در دفاع مقدس است.

رییس جمهور تصریح کرد: استان کرمانشاه ظرفیت‌های بسیاری دارد. کرمانشاه استانی کشاورزی است. نزدیک ۹۰۰هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد. اراضی حاصلخیز که می تواند همچنان که این استان امنیت مرزها رو حفظ کرده ، امنیت غذایی هم نقش بسیار ارزشمندی را ایفا کند.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه زمینه بسیار خوبی در حوزه گردشگری و صادرات با توجه به هم‌مرزی با کشور عراق را دارد.

وی با بیان اینکه نیازهای استان بررسی شده است، افزود: طرحی آماده و به عنوان مصوبات سفر در تهران پیشنهاد و بررسی شده است.
طبیعی است تنها در این سفر همه نیازهای استان برطرف نخواهد شد.
در این سفر الویت ها مورد توجه قرار گرفته و تصمیماتی را در این حوزه گرفته و اعلام خواهیم کرد.
اعتباراتی برای الویت ها قرار دادیم نیز در نهایت در شورای اداری استان اعلام خواهیم کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.