شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

بیکاری مهم‌ترین دغدغه مردم کرمانشاه است/کرمانشاه چهارراه ترانزیت کالا و انرژی است/باید وضعیت مردم این استان متفاوت تر از امروز بود
23 تیر 1401 - 19:50
شناسه : 279189
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-رئیس جمهور  با بیان اینکه انتظار مردم کرمانشاه ، از دولت و نظام انتظار بجا و درستی است، افزود: با نگاهی به چهره استان و خواسته‌های مردم آن ، به نظر می رسد ، باید وضعیت مردم این استان متفاوت تر از امروز بود/در کرمانشاه با این همه ظرفیت و توانمندی نباید شاهد این میزان بیکاری باشیم/یکی از دغدغه‌های اصلی استان بیکاری است.استانی با این همه سلحشوری، مقاومت و پایمردی نباید انقدر گرفتار مشکلات باشد/ ماموریت مسئولان استانی و دولتی رفع معضل بیکاری از چهره این استان است/همه ما مسیولان در برابر سلحشوری، مقاومت و پایمردی مردمان این دیار که در شرایط خطیر در صحنه بوده‌اند، مسئولیم. اشتغال و اشتغالزایی در این استان باید در سرلوحه کار مسئولان استانی و کشوری قرار گیرد/مردم به ما اعتماد کرده‌اند.این اعتماد برای ما یک سرمایه بزرگ است. این سرمایه مردم برای دولت مسئولیت آفرین است/مسئولیت ما به عنوان دولتمردان این است که شبانه روز ، بدون هیچ حاشیه ای بصورت جهادی به این مردم انقلابی خدمت کنیم/ اگر مدیری در هر اداره‌ای روحیه کار، تحول آفرینی، مردم‌داری و انقلابی‌گری ندارد و یا دغدغه اش دغدغه این مردم نیست باید کنار برود/ انتظار مردم از دولت خدمتگزاری انقلابی است. مردم از دولت انتظار انجام کار سریع و دقیق دارند و اینکه مردم از دولت انتظار گره‌گشایی از مشکلات زندکی مردم را دارند. کسی که تحول خواه نیست و یا با رشوه ، پارتی بازی و …کار کند ، جایی در این دولت ندارد.

پ
پ

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در دیدار با اقشار مختلف مردم در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه گفت: مهم ترین مطالبه و خواسته مردم رفع معضل بیکاری در این استان است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه؛ رئیس جمهور  با بیان اینکه انتظار مردم کرمانشاه ، از دولت و نظام انتظار بجا و درستی است، افزود: با نگاهی به چهره استان و خواسته‌های مردم آن ، به نظر می رسد ، باید وضعیت مردم این استان متفاوت تر از امروز بود.

آیت الله رییسی تصریح کرد: در کرمانشاه با این همه ظرفیت و توانمندی نباید شاهد این میزان بیکاری باشیم.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی استان بیکاری است.استانی با این همه سلحشوری، مقاومت و پایمردی نباید انقدر گرفتار مشکلات باشد.
رییس جمهور گفت: ماموریت مسئولان استانی و دولتی رفع معضل بیکاری از چهره این استان است.

همه ما مسیولان در برابر سلحشوری، مقاومت و پایمردی مردمان این دیار که در شرایط خطیر در صحنه بوده‌اند، مسئولیم. اشتغال و اشتغالزایی در این استان باید در سرلوحه کار مسئولان استانی و کشوری قرار گیرد.

مردم به ما اعتماد کرده‌اند.این اعتماد برای ما یک سرمایه بزرگ است. این سرمایه مردم برای دولت مسئولیت آفرین است.

مسئولیت ما به عنوان دولتمردان این است که شبانه روز ، بدون هیچ حاشیه ای بصورت جهادی به این مردم انقلابی خدمت کنیم.

آیت الله رییسی تاکید کرد: اگر مدیری در هر اداره‌ای روحیه کار، تحول آفرینی، مردم‌داری و انقلابی‌گری ندارد و یا دغدغه اش دغدغه این مردم نیست باید کنار برود.

وی اضافه کرد: انتظار مردم از دولت خدمتگزاری انقلابی است. مردم از دولت انتظار انجام کار سریع و دقیق دارند و اینکه مردم از دولت انتظار گره‌گشایی از مشکلات زندکی مردم را دارند. کسی که تحول خواه نیست و یا با رشوه ، پارتی بازی و …کار کند ، جایی در این دولت ندارد.

رئیسی با بیان اینکه نیروی کار جوان و تحصیلکرده آماده به کار در استان وجود دارد، گفت: زمینه های مختلف اشتغال در حوزه صنعت ، معدن، کشاورزی در استان کرمانشاه فراهم است.

وی استان کرمانشاه قطب کشاورزی غرب کشور معرفی کرد و افزود: اشتغال محوری ترین مسئله دولت است و دولت این دغدغه را برای خانواده های کرمانشاه حل خواهد کرد.

وی به مزیت مرزها برای استان و کشور نیز اشاره کرد و گفت: امروز کرمانشاه چهارراه ترانزیت کالا و انرژی است و به عنوان امنیت ساز برای منطقه است. همجواری کرمانشاه با عراق زمینه ساز خوبی برای فعال سازی بازارچه های مرزی و ساماندهی کوله بری است.

رئیس‎جمهور با اشاره به کاهش نرخ رشد نقدینگی به کمترین مقدار طی ۱۶ ماه گذشته، ادامه داد: میزان خلق پول بانک ها نیز کاهشی

شده است. همه اینها نشان از رشد اقتصادی و گام های در زمینه اصلاح زیرساخت های اقتصادی است که اثر آن را بزودی در زندگی مردم خواهیم دید.
بنابراین صبوری، تحمل و همکاری مردم با دولت بسیار ارزشمند است و در آینده نزدیک به کارهای بزرگی در کشور تبدیل خواهد شد که دوستان را امیدوار و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

رئیس جمهور در جمع مردم کرمانشاه گفت: علاوه بر هزینه های جاری دولت هزینه برای عمران و آبادانی کشور از هزینه های اصلی دولت خواهد بود.

وی بیان اینکه عقب ماندگی کشور در حوزه زیرساختی بسیار است، افزود: توسعه زیرساخت ها ، عمران و آبادانی را شروع کرده‌ایم.

در حوزه زیرساخت انرژی عقب ماندگی بسیار است و دنبال جبران این عقب ماندگی هستیم. کارهای خوبی برای جبران عقب ماندگی در حوزه انرژی ، برق ، آبرسانی ، نفت و گاز ، پتروشیمی و …را شروع کرده ایم.

آیت الله رئیسی تصریح کرد : هر وقت سخن از مقاومت و دفاع از خاک و مرزهای این کشور میشه باید از مردم این استان یاد کرد.

زنان و مردان فرهیخته این دیار در عرصه‌های مختلف علم، دانش ، تولید و… حضور با معنایی داشته اند.

رئیس جمهور با بیان اینکه من اینجا در میان مردم استان کرمانشاه به مسئولین آمریکایی می‌گویم؛ ملت مسلمان منطقه از روابط تحقیرآمیز دولت های خود با آمریکا که موجب غارت منابع ملی آنها می شود، سخت بیزارند.

آمریکا و متحدانش در منطقه بدانند ملت ایران هیچگونه ناامنی و بحرانی را در منطقه نمی پذیرند و هر گونه خطای آمریکایی ها و هم پیمانانش با پاسخ سخت و پشیمان کننده مواجه خواهند شد.

وی تاکید کرد: قدرت نظامی ایران ، توانایی ها و اقتدار ملت آن ، امنیت ساز است. ما دخالت بیگانگان و آمریکایی ها را در منطقه جز ایجاد بحران و ناامنی چیز دیگری نمی دانیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.