جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

تفکیک کرمانشاه به ۲ استان تکذیب شد/کدام نماینده کرمانشاه به این دسته گل ها آب می دهد؟!
19 مرداد 1401 - 12:20
شناسه : 279754
3
ماجرای دسته گل‌های به آب داده نمایندگان مجلس کرمانشاه چه بود؟! طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-براساس آنچه مشهود است اکثر قاطع نمایندگان استان، خبر تفکیک کرمانشاه به دو استان را کذب محض می دانند/«محمد رشیدی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در یک پاسخی کوتاه به خبرنگار طلوع کرمانشاه، موضوعات مطرح شده در این کلیپ را به شدت رد کرد و از آن تحت عنوان «کذب محض» یاد کرد/«سید جواد حسینی کیا » نیز با تکذیب این موضوع جدایی و تقسیم کرمانشاه به دو استان ، گفت: تولید چنین محتواهایی را از روی شیطنت رسانه‌ای برخی هاست/کرمانشاه یکپارچه خواهد ماند همانطور که ۸ سال مقابل دشمنان یکپارچه ایستادگی کرد/چنین اخباری با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه و تنش بین مردمی است که پایمردی و ولایت مداری خود را در طول عمر این نظام به انقلاب و کشور اثبات کرده ‌اند/وی درباره فرودگاه کرمانشاه نیز افزود:با توجه به بازسازی باند فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه ، پروازهای این فرودگاه از ۱۵۰ پرواز به ۴۰ پرواز کاهش پیدا کرده است/ در نشست هفته پیش در مجلس که با حضور نمایندگان استان از جمله بنده، آقای دکتر مصری و محمد رشیدی و مسئولین سازمان هواپیمایی کشور برگزار شد، قرار بر این شد که روزانه ۱۰۰ صندلی به پرواز کرمانشاه اضافه شود. این روند تا پایان خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت تا تعمیرات باند فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه به اتمام برسد و به مدار برگردد که امیدواریم پروازهای بزرگ در سال آینده در این فرودگاه انجام بگیرد/وی از اظهار نظر درباره واگذاری مدیریت میادین نفتی سومار، همچنین پترو پالایشگاه گیلانغرب به استان ایلام امتناع کرد و گفت: آقای شهریار حیدری به عنوان نماینده مردم منطقه اسلام آباد غرب، گیلان‌غرب و قصرشیرین ، باید پاسخگو این سوالات باشند/خبرنگار طلوع با وجود تلاش بسیار موفق به گرفتن ارتباط و پاسخ از شهریار حیدری نماینده شهر ستان اسلام آباد غرب، گیلان‌غرب و قصرشیرین نشد/و اما نماینده مردم ایلام در پاسخ به ابهامات پیش آمده در خصوص واگذاری پترو پالایشگاه گیلانغرب و مدیریت میادین نفتی سومار چنین پاسخ گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و بهتر خبرنگاران پیش از مطرح کردن چنین موضوعاتی از صحت و سقم آن مطلع شوند/«سارا فلاحی» تصریح کرد: طرح چنین موضوعاتی از جانب برخی رسانه‌ها، تنها به دلیل شانتاژهای تبلیغاتی انتخاباتی است/طرح از جانب نمایندگان استان ایلام نیز تنها روی منابع خود استان ایلام است و هدف از طرح این موضوع قصد دست درازی به منابع جایی نبوده است.

پ
پ

طی چند روز اخیر کلیپی تحت عنوان «دسته گل تازه نمایندگان کرمانشاه» در فضای رسانه‌ای استان بازنشر و دست به دست می شود که از تفکیک کرمانشاه به دو استان خبر می دهد. همچنین در این کلیپ تصویری که تولید یکی از رسانه‌های محلی استان کرمانشاه است به واگذاری امتیاز پترو پالایشگاه گیلانغرب و مدیریت نفت و گاز سومار با استان ایلام اشاره دارد و از این موضوع تحت عنوان رو دست نمایندگان ایلام به کرمانشاه یاد کرده است.

این در حالی است که چند تن از نمایندگان استان به شدت موضوعات مطرحه شده در این کلیپ را تکذیب کرده‌اند.

براساس آنچه مشهود است اکثر قاطع نمایندگان استان، خبر تفکیک کرمانشاه به دو استان را کذب محض می دانند.

«محمد رشیدی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در یک پاسخی کوتاه به خبرنگار طلوع کرمانشاه، موضوعات مطرح شده در این کلیپ را به شدت رد کرد و از آن تحت عنوان «کذب محض» یاد کرد.

«سید جواد حسینی کیا » نیز با تکذیب این موضوع جدایی و تقسیم کرمانشاه به دو استان ، گفت: تولید چنین محتواهایی را از روی شیطنت رسانه‌ای برخی هاست.
وی افزود: کرمانشاه یکپارچه خواهد ماند همانطور که ۸ سال مقابل دشمنان یکپارچه ایستادگی کرد.

چنین اخباری با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه و تنش بین مردمی است که پایمردی و ولایت مداری خود را در طول عمر این نظام به انقلاب و کشور اثبات کرده ‌اند.
وی نشر چنین اخباری در فضای رسانه‌ای استان را ناشی از کج سلیقگی برخی‌ها عنوان کرد
وی درباره فرودگاه کرمانشاه نیز افزود: با توجه به بازسازی باند فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه ، پروازهای این فرودگاه از ۱۵۰ پرواز به ۴۰ پرواز کاهش پیدا کرده است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در نشست هفته پیش در مجلس که با حضور نمایندگان استان از جمله بنده، آقای دکتر مصری و محمد رشیدی و مسئولین سازمان هواپیمایی کشور برگزار شد، قرار بر این شد که روزانه ۱۰۰ صندلی به پرواز کرمانشاه اضافه شود. این روند تا پایان خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت تا تعمیرات باند فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه به اتمام برسد و به مدار برگردد که امیدواریم پروازهای بزرگ در سال آینده در این فرودگاه انجام بگیرد.

وی از اظهار نظر درباره واگذاری مدیریت میادین نفتی سومار، همچنین پترو پالایشگاه گیلانغرب به استان ایلام امتناع کرد و گفت: آقای شهریار حیدری به عنوان نماینده مردم منطقه اسلام آباد غرب، گیلان‌غرب و قصرشیرین ، باید پاسخگو این سوالات باشند.
خبرنگار طلوع با وجود تلاش بسیار موفق به گرفتن ارتباط و پاسخ از شهریار حیدری نماینده شهر ستان اسلام آباد غرب، گیلان‌غرب و قصرشیرین نشد.

و اما نماینده مردم ایلام در پاسخ به ابهامات پیش آمده در خصوص واگذاری پترو پالایشگاه گیلانغرب و مدیریت میادین نفتی سومار چنین پاسخ گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و بهتر خبرنگاران پیش از مطرح کردن چنین موضوعاتی از صحت و سقم آن مطلع شوند.

«سارا فلاحی» تصریح کرد: طرح چنین موضوعاتی از جانب برخی رسانه‌ها، تنها به دلیل شانتاژهای تبلیغاتی انتخاباتی است.
وی افزود: طرح از جانب نمایندگان استان ایلام نیز تنها روی منابع خود استان ایلام است و هدف از طرح این موضوع قصد دست درازی به منابع جایی نبوده است.
فلاحی اضافه کرد: عده‌ای به اسم رسانه قلم را هر طور که به نفع شان است می چرخانند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بحث انتقال مدیریت جایی به جای دیگر و انتقال پترو پالایشگاه گیلانغرب به هیچ وجه مطرح نبوده و نیست ، گفت: ما بحث استقلال سهم نفت و گاز استان ایلام را مطرح کرده ایم. ما روی سهم نفت و گاز خود ایلام این بحث را مطرح کردیم و گفتیم که اینجا شرکتی مستقل در استان زده شود.
وی گفت: تمامی این شایعات توسط افرادی صورت می گیرد که بدون اطلاع از موضوع ، تنها به قصد تسویه حساب سیاسی و در راستای تخریب طرف‌شان بر آمده اند وگرنه چنین مواردی به هیچ وجه مطرح نبوده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به عنوان نماینده این استان حافظ منابع خود هستیم. ما به هیچ عنوان از پتر و پالایشگاه گیلانغرب خبر نداریم و اینکه مگر می شود صنعت یک استان را به استان دیگر برد؟!
تمام این سیاه نمایی ها برای تخریب نمایندگان کرمانشاه و انداختن بذر اختلاف بین این دو استان است. کرمانشاه و ایلام از قدیم الایام با هم قرابت های فرهنگی و قومی داشته و دارند.

فلاحی ادامه داد: می خواهند دو استان همسایه را به جان هم بیندازند. مدتی نیز شایعه شده بود که نماینده ایلام قصد جداسازی سومار از کرمانشاه به استان ایلام را دارد.

وی با بیان اینکه ما تنها به دنبال حفاظت از منابع استان ایلام هستیم، افزود: اگر دست درازی هم بوده از دیگران برای استان ایلام بوده است که ما آمده ایم جلو این وضعیت را بگیریم.
موضوعی که من در مجلس مطرح کردم این بوده است که با توجه به منابعی که ایلام دارد، نیاز است که یک شرکت مستقل در این استان زده شود.

گزارش محمد آرین آزادی_ خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.