سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20716 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد جاده‌های کرمانشاه «لغزنده اند»/ قبل از حرکت با ۱۴۱ تماس بگیرید آب «رازآور» وارد «هشیلان» شد کرمانشاه بارانی در آخرین روزهای اسفند میوه شب عید ۱۴۰۳ در بازار کرمانشاه کیلویی چند؟

آماده باش ویژه بیمارستان‌های کرمانشاه در اربعین/ زوار مراقب “گرمازدگی” باشند
25 مرداد 1401 - 9:26
شناسه : 279864
1
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-دکتر پرویز صوفیوند با اشاره به طرح‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ایام اربعین، گفت: بخش درمان دانشگاه هم در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای دارد و تقریبا از ابتدای شهریورماه تمام بیمارستان‌های استان آماده باش خواهند بود/پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش قابل توجه زوار اربعین باشیم و در همین راستا تمامی مراکز درمانی استان به حالت آماده باش در خواهند آمد/در میان مراکز درمانی استان، بیمارستان شهرستان قصرشیرین که نزدیکترین بیمارستان به مرز خسروی است به صورت ویژه‌تری در حالت آماده باش خواهد بود و تخصص هایی مانند اطفال، جراحی زنان، جراحی بیهوشی و ارتوپدی در ایام اربعین در این بیمارستان مستقر شده و به زوار خدمات رسانی خواهند کرد/ این بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی برای موارد “بستری موقت” استفاده خواهد شد و بیماران با حال وخیم و نیاز به بستری طولانی مدت، به بیمارستان‌های سایر شهرستان‌ها از جمله اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب و مرکز استان منتقل می شوند/ علاوه بر این، در مسیر مرز خسروی و قصرشیرین هم دو بیمارستان صحرایی توسط ارتش و سپاه برپا خواهد شد/صوفیوند با اشاره به فعال بودن پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی در مسیر تردد زوار در سطح استان، گفت: در این ایام تمامی پایگاه‌ها بصورت ویژه آماده باش خواهند بود.

پ
پ

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده باش ویژه بیمارستان های استان از ابتدای شهریورماه و در آستانه برگزاری مراسم اربعین خبر داد.

دکتر پرویز صوفیوند با اشاره به طرح‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ایام اربعین، گفت: بخش درمان دانشگاه هم در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای دارد و تقریبا از ابتدای شهریورماه تمام بیمارستان‌های استان آماده باش خواهند بود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش قابل توجه زوار اربعین باشیم و در همین راستا تمامی مراکز درمانی استان به حالت آماده باش در خواهند آمد.

صوفیوند گفت: در میان مراکز درمانی استان، بیمارستان شهرستان قصرشیرین که نزدیکترین بیمارستان به مرز خسروی است به صورت ویژه‌تری در حالت آماده باش خواهد بود و تخصص هایی مانند اطفال، جراحی زنان، جراحی بیهوشی و ارتوپدی در ایام اربعین در این بیمارستان مستقر شده و به زوار خدمات رسانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی برای موارد “بستری موقت” استفاده خواهد شد و بیماران با حال وخیم و نیاز به بستری طولانی مدت، به بیمارستان‌های سایر شهرستان‌ها از جمله اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب و مرکز استان منتقل می شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر این، در مسیر مرز خسروی و قصرشیرین هم دو بیمارستان صحرایی توسط ارتش و سپاه برپا خواهد شد.

صوفیوند با اشاره به فعال بودن پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی در مسیر تردد زوار در سطح استان، گفت: در این ایام تمامی پایگاه‌ها بصورت ویژه آماده باش خواهند بود.

وی افزود: علاوه بر این، بالگرد اورژانس، هم در مرز خسروی و هم در بیمارستان قصرشیرین جهت انتقال سریعتر بیماران و مصدومان بدحال مستقر خواهد بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌ها و نکات بهداشتی از سوی زوار اربعین، گفت: یکی از نگرانی های ما در این ایام بحث “گرمازدگی” است و نیاز است که زوار به این مسئله و نکات مهم در این زمینه توجه کنند.

وی افزود: زوار باید در طول مسیر حتما مایعات به میزان کافی مصرف کرده و حتما به میزان کافی استراحت داشته باشند.

صوفیوند گفت: همچنین توصیه می شود زوار از کلاه استفاده کرده و یا دستمال و چفیه را خیس و خنک کرده و روی سر خود در طول مسیر قرار دهند/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.