پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20787 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است

ارجاع روزانه ۵ هزار نامه‌ مردم کرمانشاه به رییس‌جمهور به دستگاه‌های مرتبط/مهم‌ترین درخواست کرمانشاهی‌ها از رییس جمهور چه بود؟
25 مرداد 1401 - 10:09
شناسه : 279866
1
مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- حجت‌الاسلام عبدالله عزیزی مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران درباره روند بررسی نامه‌ها و پاسخگویی به مطالبات مردمی در سفر رییس جمهور به استان، اظهار کرد: رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی خود روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه امسال همراه با اعضای کابینه به کرمانشاه سفر کرد/حدود ۱۵۵ هزار تماس و نامه مردمی در مراکز ارتباطی مردمی دریافت شد. کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و وزارت آموزش و پرورش پنج دستگاهی بودند که به ترتیب بیشترین مراجعات مردمی و ثبت درخواست‌ها را داشتند/مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کرمانشاه با اشاره به موضوع فراوانی نامه‌های، تصریح کرد: ۳۶ هزار ۱۰۳ مورد از نامه‌ها در استان در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری و اشتغال بوده که خوشبختانه با پیگیری استاندار این امر تحقق پیدا کرده است/در این رابطه پنج بانک عامل استان از جمله ملی، ملت، صادرات، رفاه و تجارت مسؤول پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال شدند. این اعتبارات از نهاد ریاست جمهور تأمین می‌شود و هیچ بانکی حق ندارد نسبت به نامه‌های ارجاعی از سوی دفتر بازرسی استانداری، بی‌توجه باشد/عزیزی دیگر موضوع را در رابطه با کمک‌های بلاعوض عنوان کرد و افزود:دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی متولی پرداخت بلاعوض به آن دسته از هم‌استانی‌ها شده‌اند که زیر پوشش این دستگاه‌های حمایتی هستند و آن دسته که زیر پوشش نیستند از طریق سایر دستگاه‌ها با استفاده از کمک‌ها نهاد ریاست جمهوری به آن‌ها، پرداخت می‌شود/موضوع بعد فراوانی نامه‌ها در بحث دارو و درمان بوده که دانشگاه علوم پزشکی متولی آن است و نامه‌ها به این دانشگاه ارجاع داده می‌شود/نامه‌های مردمی در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه در حال بررسی است و روزانه نزدیک به ۵ هزار نامه از طریق اداره کل بازرسی استانداری و سامانه دولت(۱۱۱)، به ادارات مربوطه ارجاع داده می‌شود.

پ
پ

مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کرمانشاه گفت: نامه‌های مردمی در سفر رییس جمهور به کرمانشاه در حال بررسی است و روزانه نزدیک به ۵ هزار نامه، به ادارت مربوطه ارجاع داده می‌شود.

 حجت‌الاسلام عبدالله عزیزی مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران درباره روند بررسی نامه‌ها و پاسخگویی به مطالبات مردمی در سفر رییس جمهور به استان، اظهار کرد: رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی خود روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه امسال همراه با اعضای کابینه به کرمانشاه سفر کرد.

وی ادامه داد: حدود ۱۵۵ هزار تماس و نامه مردمی در مراکز ارتباطی مردمی دریافت شد. کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و وزارت آموزش و پرورش پنج دستگاهی بودند که به ترتیب بیشترین مراجعات مردمی و ثبت درخواست‌ها را داشتند.

*مهم‌ترین درخواست کرمانشاهی‌ها از رییس جمهور چه بود؟

مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کرمانشاه با اشاره به موضوع فراوانی نامه‌های، تصریح کرد: ۳۶ هزار ۱۰۳ مورد از نامه‌ها در استان در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری و اشتغال بوده که خوشبختانه با پیگیری استاندار این امر تحقق پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه پنج بانک عامل استان از جمله ملی، ملت، صادرات، رفاه و تجارت مسؤول پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال شدند. این اعتبارات از نهاد ریاست جمهور تأمین می‌شود و هیچ بانکی حق ندارد نسبت به نامه‌های ارجاعی از سوی دفتر بازرسی استانداری، بی‌توجه باشد.

عزیزی دیگر موضوع را در رابطه با کمک‌های بلاعوض عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی متولی پرداخت بلاعوض به آن دسته از هم‌استانی‌ها شده‌اند که زیر پوشش این دستگاه‌های حمایتی هستند و آن دسته که زیر پوشش نیستند از طریق سایر دستگاه‌ها با استفاده از کمک‌ها نهاد ریاست جمهوری به آن‌ها، پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: موضوع بعد فراوانی نامه‌ها در بحث دارو و درمان بوده که دانشگاه علوم پزشکی متولی آن است و نامه‌ها به این دانشگاه ارجاع داده می‌شود.

عزیزی یادآور شد: نامه‌های مردمی در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه در حال بررسی است و روزانه نزدیک به ۵ هزار نامه از طریق اداره کل بازرسی استانداری و سامانه دولت(۱۱۱)، به ادارات مربوطه ارجاع داده می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: براساس تأکیدات استاندار، حتی یک نامه از نامه‌های مردم بی پاسخ نخواهد ماند، هم استانی‌ها صبور باشند و مطمئن باشند یک نامه بی‌پاسخ نمی‌ماند/فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.