سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20716 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد جاده‌های کرمانشاه «لغزنده اند»/ قبل از حرکت با ۱۴۱ تماس بگیرید آب «رازآور» وارد «هشیلان» شد کرمانشاه بارانی در آخرین روزهای اسفند میوه شب عید ۱۴۰۳ در بازار کرمانشاه کیلویی چند؟

نباید منتظر ریزش ناگهانی قیمت طلا باشیم
26 مرداد 1401 - 11:25
شناسه : 279899
1
یک کارشناس: طلوع‌‌کرمانشاه :

مجتبی فیروزی با اشاره به کاهش ۵۰ تا ۶۰ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا طی روزهای اخیر، این کاهش قیمت را ناشی از خبرهای خوبی که درباره توافق شنیده می‌شود دانست و افزود: در حالیکه قیمت خرید طلا هفته گذشته گرمی یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان بود، اکنون به حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است./وی گفت: اگر توافق قطعی شود، روند کاهشی قیمت طلا ادامه خواهد داشت و ممکن است قیمت خرید هر گرم طلا، به حدود یک میلیون تا یک میلیون و صد هزار تومان برسد./این کارشناس بازار طلا با بیان اینکه نباید منتظر ریزش ناگهانی قیمت طلا باشیم، تاکید کرد: اگر کاهش قیمت هم رخ دهد به صورت پلکانی و تدریجی خواهد بود./فیروزی درباره اینکه آیا روند کاهشی فعلی قیمت طلا باعث هجوم مردم برای فروش طلا شده است یا خیر، گفت: هنوز کاهش قیمت آنقدر نیست که مردم به دلیل نگرانی از افت قیمت سراغ فروش طلا بروند زیرا هنوز نتیجه مذاکرات قطعی نشده است. اکنون تنها افرادی که نیاز مالی دارند سراغ فروش طلا می روند./وی بازار خرید و فروش طلا را کم رونق دانست و گفت: مردم منتظر نتیجه نهایی مذاکرت هستند و کمتر کسی در چنین شرایطی سراغ خرید طلا می‌رود.

پ
پ

یک کارشناس بازار طلا معتقد است، اگر توافق احیا برجام حاصل شود شاهد افت قیمت طلا خواهیم بود اما نباید انتظار ریزش ناگهانی قیمت را داشت.

مجتبی فیروزی با اشاره به کاهش ۵۰ تا ۶۰ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا طی روزهای اخیر، این کاهش قیمت را ناشی از خبرهای خوبی که درباره توافق شنیده می‌شود دانست و افزود: در حالیکه قیمت خرید طلا هفته گذشته گرمی یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان بود، اکنون به حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی گفت: اگر توافق قطعی شود، روند کاهشی قیمت طلا ادامه خواهد داشت و ممکن است قیمت خرید هر گرم طلا، به حدود یک میلیون تا یک میلیون و صد هزار تومان برسد.

این کارشناس بازار طلا با بیان اینکه نباید منتظر ریزش ناگهانی قیمت طلا باشیم، تاکید کرد: اگر کاهش قیمت هم رخ دهد به صورت پلکانی و تدریجی خواهد بود.

فیروزی درباره اینکه آیا روند کاهشی فعلی قیمت طلا باعث هجوم مردم برای فروش طلا شده است یا خیر، گفت: هنوز کاهش قیمت آنقدر نیست که مردم به دلیل نگرانی از افت قیمت سراغ فروش طلا بروند زیرا هنوز نتیجه مذاکرات قطعی نشده است. اکنون تنها افرادی که نیاز مالی دارند سراغ فروش طلا می روند.

وی بازار خرید و فروش طلا را کم رونق دانست و گفت: مردم منتظر نتیجه نهایی مذاکرت هستند و کمتر کسی در چنین شرایطی سراغ خرید طلا می‌رود.

این کارشناس طلا با بیان اینکه به دلیل کاهش قدرت خرید مردم طی چند وقت اخیر فروش طلا نیز افت داشته است، معتقد است با افت قیمت طلا به دنبال احیای برجام، بازار خرید و فروش این کالا نیز تا حدودی رونق خواهد گرفت./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.