جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

با این کفش و کوله پشتی به “پیاده‌روی اربعین” بروید
07 شهریور 1401 - 11:21
شناسه : 280119
2
 یک متخصص ارتوپدی طلوع‌‌کرمانشاه :

دکتر سیروس رضایی در خصوص نحوه پیاده روی صحیح در اربعین گفت:مسیر پیاده روی اربعین طولانی است و اگر افراد برخی نکات را رعایت نکنند، ممکن است دچار آسیب شوند./وی افزود: در وهله اول توصیه می شود می شود افرادی که آرتروز زانو و کمر داشته و یا دارای مشکلات اسکلتی و عضلانی هستند، حتما پیش از شرکت در این مراسم با پزشک خود مشورت کنند./رضایی گفت: همچنین افرادی که سن بالا دارند هم باید برای شرکت در این مراسم احتیاط لازم را داشته و در صورتی که توانایی کافی برای انجام آن را دارند، در این مراسم شرکت کنند./این متخصص ارتوپدی با تاکید بر لزوم تهیه تجهیزات مناسب برای پیاده روی اربعین گفت: مهمترین این تجهیزات کفش مناسب است و افراد باید از کفشی استفاده کنند که درکنار راحتی از انعطاف لازم هنگام حرکت برخوردار باشد./رضایی گفت: یکی از مناسب ترین کفش های برای پیاده روی کفش های اسپرت یا همان کفش های ورزشی است که بسیار نرم و منعطف‌اند./وی افزود: استفاده از کفش های پاشنه دار یا بسیار تخت در طول پیاده روی می تواند آسیب رسان باشد و باید از کفش های ورزشی که مقدار مناسبی پاشنه دارند، استفاده شود./این متخصص ارتوپدی گفت: علاوه بر کفش، تهیه یک کوله پشتی مناسب برای انجام پیاده روی اربعین ضروری است و افراد باید حتما از کوله پشتی با بندهای پهن استفاده کنند./وی افزود: وزن کوله پشتی هم بسیار حائز اهمیت است و افراد باید تا حد توان از کوله پشتی سبک استفاده کرده و وسایل بسیار اندکی را در آن قرار دهند.

پ
پ

 یک متخصص ارتوپدی با تاکید بر لزوم تهیه کفش و کوله پشتی مناسب برای پیاده روی اربعین، گفت: استفاده از کفش وکوله پشتی نامناسب می‌تواند در مسیر طولانی پیاده‌روی اربعین آسیب‌های جدی به همراه داشته باشد.

دکتر سیروس رضایی در خصوص نحوه پیاده روی صحیح در اربعین گفت: مسیر پیاده روی اربعین طولانی است و اگر افراد برخی نکات را رعایت نکنند، ممکن است دچار آسیب شوند.

وی افزود: در وهله اول توصیه می شود می شود افرادی که آرتروز زانو و کمر داشته و یا دارای مشکلات اسکلتی و عضلانی هستند، حتما پیش از شرکت در این مراسم با پزشک خود مشورت کنند.

رضایی گفت: همچنین افرادی که سن بالا دارند هم باید برای شرکت در این مراسم احتیاط لازم را داشته و در صورتی که توانایی کافی برای انجام آن را دارند، در این مراسم شرکت کنند.

این متخصص ارتوپدی با تاکید بر لزوم تهیه تجهیزات مناسب برای پیاده روی اربعین گفت: مهمترین این تجهیزات کفش مناسب است و افراد باید از کفشی استفاده کنند که درکنار راحتی از انعطاف لازم هنگام حرکت برخوردار باشد.

رضایی گفت: یکی از مناسب ترین کفش های برای پیاده روی کفش های اسپرت یا همان کفش های ورزشی است که بسیار نرم و منعطف‌اند.

وی افزود: استفاده از کفش های پاشنه دار یا بسیار تخت در طول پیاده روی می تواند آسیب رسان باشد و باید از کفش های ورزشی که مقدار مناسبی پاشنه دارند، استفاده شود.

این متخصص ارتوپدی گفت: علاوه بر کفش، تهیه یک کوله پشتی مناسب برای انجام پیاده روی اربعین ضروری است و افراد باید حتما از کوله پشتی با بندهای پهن استفاده کنند.

وی افزود: وزن کوله پشتی هم بسیار حائز اهمیت است و افراد باید تا حد توان از کوله پشتی سبک استفاده کرده و وسایل بسیار اندکی را در آن قرار دهند.

رضایی خاطرنشان کرد: حمل بار سنگین در پیاده روی طولانی مدت می تواند آسیب های جدی به ستون فقرات افراد وارد کند.

این متخصص ارتوپدی در ادامه با تاکید بر لزوم آمادگی برای پیاده روی اربعین گفت: توصیه می شود افراد روزهای قبل از شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، روزانه یک تا دو ساعت را به پیاده روی بپردازند.

وی افزود: همچنین توصیه می شود افراد در طول مسیر راهپیمایی اربعین، از پیاده روی مستمر و طولانی مدت اجتناب کرده و حتما بعد از نیم ساعت تا چهل دقیقه پیاده روی چند دقیقه ای را به استراحت بپزدازند./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.