پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

پیش‌بینی «مهر» کم‌بارش/ آسمان ابرناک و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمانشاه
30 شهریور 1401 - 10:36
شناسه : 280622
2
اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت جوی استان در روزهای پایانی هفته جاری، اظهار کرد: موجی ناپایدار از امروز تا پایان هفته، جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد/این موج به تناوب سبب ابرناکی آسمان، وزش باد و گردوخاک محلی در سطح استان خواهد شد/این شرایط، طی ساعاتی از عصر امروز(چهارشنبه) تا اواخر وقت پنجشنبه و عمدتا در نیمه غربی استان، با بارش پراکنده باران و احتمالاً رعدوبرق نیز همراه می‌شود/در ساعاتی از روزهای پنجشنبه و جمعه، امکان نفوذ غبار به جو نواحی غربی استان چندان دور از انتظار نیست. همچنین؛ متوسط دمای هوا تا روز پنجشنبه در غالب نقاط روندی رو به کاهش می‌یابد/ با توجه به مدل‌های هواشناسی و پیش‌بینی بلندمدت انتظار داریم بارش‌ها در پایان پاییز باشد و بارش خاصی برای مهرماه روئیت نمی‌شود./از آن‌جا که بهار پربارشی نداشتیم و حتی بارش امسال هم از سطح نرمال کم‌تر بوده، از شهروندان می‌خواهیم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

پ
پ

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با توجه به مدل‌های هواشناسی و پیش‌بینی بلندمدت انتظار داریم بارش‌ها در پایان پاییز باشد و بارش خاصی برای مهرماه روئیت نمی‌شود.

شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت جوی استان در روزهای پایانی هفته جاری، اظهار کرد: موجی ناپایدار از امروز تا پایان هفته، جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: این موج به تناوب سبب ابرناکی آسمان، وزش باد و گردوخاک محلی در سطح استان خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: این شرایط، طی ساعاتی از عصر امروز(چهارشنبه) تا اواخر وقت پنجشنبه و عمدتا در نیمه غربی استان، با بارش پراکنده باران و احتمالاً رعدوبرق نیز همراه می‌شود.

وی افزود: در ساعاتی از روزهای پنجشنبه و جمعه، امکان نفوذ غبار به جو نواحی غربی استان چندان دور از انتظار نیست. همچنین؛ متوسط دمای هوا تا روز پنجشنبه در غالب نقاط روندی رو به کاهش می‌یابد.

حق‌پرست یادآور شد: با توجه به مدل‌های هواشناسی و پیش‌بینی بلندمدت انتظار داریم بارش‌ها در پایان پاییز باشد و بارش خاصی برای مهرماه روئیت نمی‌شود.

وی افزود: از آن‌جا که بهار پربارشی نداشتیم و حتی بارش امسال هم از سطح نرمال کم‌تر بوده، از شهروندان می‌خواهیم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند/فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.