جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

بیانیه ” گام دوم انقلاب” باید محور حرکت آینده ما باشد
09 اسفند 1397 - 13:12
شناسه : 29033
1
امام جمعه کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بیانیه “گام دوم انقلاب” مقام معظم رهبری باید محور همه حرکات و برنامه های آینده ما قرار بگیرد.

پ
پ
  آیت الله مصطفی علما در همایش روحانیون نیروهای مسلح استان کرمانشاه با اشاره به راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری در منشور گام دوم انقلاب، اضافه کرد: باید این بیانیه را در ادامه راه انقلاب محور کارهای خود در همه امور قرار دهیم.

 
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تدوین این بیانیه از سوی مقام معظم رهبری بر مبنای متن اسلام افزود: تمامی سخنرانی ها، بیانات و خط دهی های مقام معظم رهبری با محوریت اسلام است.
 
وی تصریح کرد: اسلام تنها دینی است که برای جزئی ترین امور زندگی انسانها برنامه دارد و با تکیه بر این ایدئولوژی که هیچ اشکالی در آن دیده نمی‌شود و انقلاب اسلامی هم بر مبنای آن شکل گرفته، می‌توان تداوم انقلاب را تضمین کرد.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی افزود: با تکیه بر خودباوری و اعتماد به داشته های خودمان به پیشرفتهای بسیاری دست یافتیم و امروز در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با افتخار می توانیم بگوییم که ما توانستیم. 

آیت‌الله علما ادامه داد: امروز توان نظامی و موشک‌های ما خار چشم دشمنان شده و آنها را به تب و تاب انداخته است.
 
 آیت الله علما وابستگی را نقطه ضعف برای هر کشوری دانست و افزود: امروز یکی از چیزهایی که نباید یک لحظه از آن غفلت کنیم این است که باید از وابستگی بیرون بیاییم و به طور کامل روی پای خودمان بایستیم.
 
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به مشکلات اقتصادی موجود داشت و افزود: اقتصاد در دین مبین اسلام هم جایگاه مهمی دارد و جزو اولین اولویت های دین است، کما اینکه اگر ثروت حضرت خدیجه نبود شاید پیامبر اکرم (ص) نمی توانست دین مبین اسلام را اینقدر ترویج کند.
 
 آیت الله علما با بیان اینکه نسخه اقتصاد مقاومتی بهترین راه و مسیر برای حل مشکلات اقتصادی است، افزود: باید اقتصاد مقاومتی را ترویج کنیم و با تکیه بر آن بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.

 وی با بیان اینکه تحریم ها نمی توانند برای ما مشکل ساز شوند، افزود: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر موفقیتی که به دست آورده ایم در سایه تحریم‌ها و نگاه به درون رخ داده است.
 
امام جمعه کرمانشاه که در جمع روحانیون نیروهای مسلح استان سخن می گفت، با اشاره به نقش مهم روحانیت در انقلاب اظهار کرد: روحانیون اساس شکل گیری انقلاب بوده اند و شاید به همین دلیل است که حساسیت بیشتری روی انقلاب داشته و دلشان بیشتر برای انقلاب می تپد.
 
 وی در پایان جوانان را سرمایه های کشور برشمرد و تصریح کرد: باید جوانان را با فکر و ایدئولوژی اسلام آشنا کنیم.

ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.