جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

ورزش شهروندی ابزاری مهم و کم هزینه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است / از افتخارآفرینان بازی‌های آسیایی پیش‌رو به صورت ویژه تقدیر خواهیم کرد
06 دی 1396 - 16:24
شناسه : 3074
2
رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: برای ورزشکارانی که در بازیهای آسیایی پیش رو افتخار آفرین باشند هدایای ویژه ای در نظر گرفته شده است که از این طریق قدردان تلاش ورزشکاران و قهرمانان کرمانشاهی باشیم.

پ
پ

سید پیمان موسوی در گفتگو با خبرنگار طلوع، از ورزش شهروندی به عنوان ابزار مهم و کم هزینه برای کاهش آسیبهای اجتماعی و ارتقاء روحیه اجتماعی و نشاط جامعه نام برد و بر توسعه آن تاکید کرد.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: امروز هدف ما از ورزش همگانی در مدیریت شهری و ورزش شهروندی علاوه بر تفریح سالم و افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان، تقویت ورزش قهرمانی نیز می باشد.

وی افزود: ورزش شهروندی به عنوان یک ابزار مهم و کم هزینه و در عین حال مفرح و موثر در ارتقاء روحیه اجتماعی است و باعث کاهش آسیبهای اجتماعی و توسعه انسانی می باشد و بر سلامت و نشاط عمومی نقش بسزایی خواهد داشت.

موسوی تاکید کرد: قطعا شهرداری با توجه به امکانات و زیرساختهایی که مدیریت شهری مانند فضاهای عمومی، پارکها و بوستانها در اختیار دارد مناسب ترین سازمان برای هدایت و تقویت ورزش همگانی و شهروندی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت و مصوبه شورای اسلامی شهر کرمانشاه، برای ورزشکارانی که در بازیهای آسیایی پیش رو افتخار آفرین باشند هدایای ویژه ای در نظر گرفته شده است که از این طریق قدردان تلاش ورزشکاران و قهرمانان کرمانشاهی باشیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.