جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع، جلال میرزایی با اشاره به بیانات اخیر رهبری، اظهار داشت: صحبت‌های رهبری کاملا واضح و شفاف است، بخشی از آن ناظر بر عملکرد برخی مسئولین دولت گذشته و اقداماتی که در چند ماهه اخیر انجام دادند بر می‌گردد که در چارچوب نظام نبود، در  واقع به نوعی گوشزدی به این‌هاست که به جای مخالف خوانی نسبت به عملکردی که در گذاشته داشتند پاسخگو باشند. البته بخش دیگر از صحبت‌های رهبری نیز مربوط به نقدهایی است که متوجه دولت‌ها است.

نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: در واقع جریانی قصد دارد نظام را ناکارآمد نشان دهد، اینجاست مواردی که جهت‌گیری‌اش به سمت نظام است، سوالاتی را ایجاد کرده و باید پاسخ‌های متقنی به آنها داده شود، اما بخش دیگر که متوجه دولت‌ها است باید کسانی که مسئولیت داشتند از طریق تریبون‌های مختلف و هماهنگی انجمن‌های دانشجویی در جلساتی به بررسی و نقد عملکرد دولت‌ها بپردازند البته احزاب هم می‌توانند که متاسفانه احزاب ما در حالت رکود هستند.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: از طریق این نقد و ارزیابی‌ها باید آسیب‌شناسی کرد تا از اشتباهات جلوگیری شود. قطعا اگر در مسیر درستی حرکت کنیم موجب بالندگی و توسعه کشور است اما اگر بدون توجه به ارزیابی ها به سمتی که تخریب‌کننده باشد حرکت کنیم نتایجی نخواهد داشت و به تنش منجر می‌شود.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه اظهار کرد: به نظر می‌رسد با آسیب‌شناسی از نقطه ضعف‌ها و در نظر گرفتن مخرج مشترک و چارچوب‌ها در جهتی باید گام برداریم که به نفع کشور باشد، ضمن اینکه مسئولان هم در مقابل اشتباهات خود پاسخگو باشند اما متاسفانه شاهد هستیم هیچ جریان و گروهی مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد.

میرزایی یادآور شد: از دولت احمدی‌نژاد حمایت‌های زیادی آن هم در تمامی سطوح صورت گرفت، اما چه اتفاقی افتاد،  کسانی که حمایت کردند باید تجدیدنظر کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: به چالش کشیدن نقدها آن هم مخرب، کمکی به همبستگی ملی و حل مسائل نمی‌کند، اینها باید از اساس درست شود. بیانات رهبری اساسی برای نقد و ارزیابی دولت‌ها، رابطه کنش‌گران سیاسی و فعالان سیاسی است که خروجی اینها می‌تواند به توسعه کمک کند.

میرزایی یادآور شد: اما اگر جریانی بخواهد رهنمودهای رهبری را مصادره کند و دوباره از موضعی اقدام به تخریب کند به نتیجه‌ای که مدنظر رهبری است نخواهیم رسید، لذا بنده فکر می‌کنم مخاطب اصلی صحبت‌های رهبری جریانی است که قبل از انتخابات ۹۶ قصد داشت جایگاهی برای خودش در عرصه معادلات سیاسی تعریف کند و نهایتا تبدیل به اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران شود لذا مجموعه این اقدامات در این جهت است.

وی خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبری فرصت دوباره‌ای به اینهاست که از مسیری که می‌روند برگردند و در چارچوب نظام و قانون اساسی فعالیت کنند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در پایان گفت: اما باید ببینیم که چرا برخی از دولت‌ها یا دولتمردان در هر دوره‌ای بعد از اینکه دوره قدرت آن‌ها تمام می‌شود، با نظام زاویه پیدا می‌کنند. البته به نظر می‌رسد جریانی در حاکمیت است که می‌خواهد فشار وارد آورد تا روسای جمهور زاویه پیدا کنند، جریانی که خودش اپوزیسیون باشد، نباید از آن غفلت کنیم، این جریان، جریان پیچیده‌ درون حاکمیت است. / ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.