جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

مردم صبرشان تمام شده و به خیابان آمدند / شاکله اصلی اعتراضات مردم مشکلات اقتصادی است
10 دی 1396 - 12:01
شناسه : 3154
1
فلاحت پیشه: طلوع‌‌کرمانشاه :

عضو کمیسیون امنیت ملّی مجلس گفت: عتراضات ناشی از عدم توجه لایحه دولت به گرانی و یارانه و اشتغال است و از عدم پیگیری دغدغه اشتغال جوانان ناشی می‌شود.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع، حشمت‌الله‌فلاحت‌پیشه با اشاره به اعتراض و تجمعات امروز مردم بیان کرد: این اعتراضات ناشی از عدم توجه لایحه دولت به موضوع گرانی و یارانه و اشتغال است و از عدم پیگیری دغدغه اشتغال جوانان ناشی می‌شود.

 این عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: به عقیده من لایحه بودجه باید به گونه‌ای باشد که فشار اقتصادی را از اقشار جامعه و طبقات اجتماعی کمتر کند همانطور که می‌بینیم مردم دیگر تحمل و صبرشان تمام شده و همین که دیدند دولت قصد گران کردن کالاها را دارد به خیابان‌ها آمدند.

وی ادامه داد: من به عنوان عضو کمیسیون احتمال می‌دهم به زودی جلسه‌ای برای بررسی وضعیت حاضر و رفع دغدغه مردم تشکیل شود.

فلاحت پیشه افزود: تاکنون برنامه دولت‌هایی که سر کار بوده‌اند امنیت اقتصادی را برای مردم به ارمغان نیاورده است، زیرا شاکله اصلی اعتراضات مردم مشکلات اقتصادی است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب با اشاره به نقش رسانه‌های خارج از کشور در تحریک و ایجاد روحیه توطئه‌گری گفت: رسانه‌های خارجی سعی می‌کنند از تجمعات مردم در ایجاد آشوب در داخل استفاده منفی کنند و با مداخلات منفی خود که هیچگاه با حسن نیت همراه نبوده است به این تجمعات ابعاد مختلف دیگری بدهد.

وی در پایان گفت: رسانه‌های داخلی و رسانه ملی باید اعتماد مردم را جلب کنند بطوری که فضا را برای پاسخگویی مسئولان فراهم کنند و از طرفی صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.