شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کمیسیون تلفیق اجازه هرگونه گرانی را از دولت سلب کرد
17 دی 1396 - 1:20
شناسه : 3280
0
با تصویب پیشنهاد فلاحت پیشه: طلوع‌‌کرمانشاه :

با تصویب پیشنهاد فلاحت‌پیشه عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، کمیسیون تلفیق اجازه هرگونه گرانی را از دولت سلب کرد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع، حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو، پس از ورود به تبصره‌ هجده تقاضای اخطار قانون اساسی کرد و گفت: در شرایط کنونی هرگونه افزایش قیمت را خلاف قانون اساسی می دانم. لذا این تبصره باید از دستور کار خارج شود.

برغم این اخطار کمیسیون تلفیق وارد شور شد. لذا بلافاصله نماینده اسلام آباد غرب که پیشنهاد مکتوب حذف مجوز گرانی را به ثبت رسانده بود، به طرح رسمی پیشنهاد خود پرداخت.

وی در نطق دفاعیه خود گفت: نقد مردم را با نسیه دولت عوض نکنید. از زمان آغاز هدفمند کردن یارانه ها بار گرانی را مردم به دوش کشیده اند ولی یارانه آنها افزایش نیافته است در حالی که درآمد دولت از محل گرانی ها دو برابر شده است، ولی شغل مورد نیاز جوانان این مملکت را ایجاد نکرده اند.

فلاحت پیشه گفت: جالب اینکه اکنون هم می خواهند بنزین و دیگر اقلام را پنجاه درصد گران کنند و هم اینکه یارانه سی و سه میلیون نفر را قطع کنند. این امر موجب نارضایتی مردم خواهد شد لذا خواهشمندم با رأی به پیشنهاد بنده در مخالفت با گرانی و البته جلوگیری از حذف یارانه ها، آرامش را به زندگی مردم بازگردانید.

در نهایت پیشنهاد فلاحت پیشه با رأی اکثریتی نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق تصویب شد و نگرانی ناشی از طرح افزایش قیمت ها در سال آینده پایان یافت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.