جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

۵۰ کشور خارجی با ایران ارتباط خوبی دارند و می‌توان از سفیران آنها برای جذب فاینانس دعوت کرد
17 دی 1396 - 23:52
شناسه : 3335
1
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: ۵۰ کشور خارجی با ایران ارتباط خوبی دارند و می‌توان از سفیران آنها برای جذب فاینانس در کرمانشاه دعوت کرد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد جذب سرمایه گذاری استان کرمانشاه اظهار داشت: باید فرصت های سرمایه گذاری در استان را بیشتر و بهتر معرفی کنیم و در سطح وزارتخانه ها برای جذب سرمایه گذاری خارجی تلاش نماییم.

وی به حضور سرمایه گذارانی از کشور قطر در استان اشاره کرد و گفت: این سرمایه گذاران درخواست زمین برای راه اندازی مجتمع کشت و صنعت در استان را دارند که این موضوع را سازمان جهاد کشاورزی باید پیگیری کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان کرمانشاه را نیز راهکاری مناسب برای جذب سرمایه گذاری دانست و اظهار کرد: این همایش در معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان در بخش های مختلف بسیار موثر است.

بازوند همچنین دعوت از سفرای کشورهای خارجی مستقر در ایران را نیز پیشنهاد کرد و افزود: می توانیم حدود سفرای ۵۰ کشور خارجی که با ایران ارتباط خوبی دارند را دعوت کنیم و از طریق مسئولان وزارت خارجه زمینه های جذب سرمایه گذاری خارجی را در استان کرمانشاه فراهم کنیم.

بازوند تاکید کرد: از همه فرصت ها و ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذاری در استان کرمانشاه باید استفاده کنیم.

وی در ادامه سخنان خود از دستگاه های اجرایی استان خواست پروژه های خود را برای جذب منابع خارجی (فاینانس) به وزارتخانه های متبوع اعلام کنند.

وی گفت: برای اجرای پروژه هایی مانند تله کابین، راه آهن، توسعه بزرگراه ها، ساخت سد و شبکه و بسیاری پروژه های مهم و زیربنایی دیگر می توان از منابع خارجی استفاده کرد.

بازوند بر برگزاری مستمر جلسات ستاد سرمایه گذاری استان تاکید کرد و گفت: هر ۱۵روز یکبار این جلسات باید برگزار شود.

وی به زلزله اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه حدود سه هزار نفر شغل خود را از دست داده و بیکار شده اند که باید تلاش کنیم مناطق ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب و قصرشیرین را به منظور کمک به تسریع در روند توسعه و ایجاد اشتغال در این مناطق را اجرایی کنیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.