پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

باید نگاه خلاقانه‌ای به توانمندیهای گردشگری کرمانشاه داشته باشیم
20 اسفند 1397 - 9:29
شناسه : 33671
1
نایب رئیس انجمن راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

آزاده دادفرین نایب رئیس انجمن راهنمایان گردشگری کرمانشاه معتقد است، برای معرفی مقاصد جدید گردشگری در کرمانشاه باید نگاه خلاقانه و متفاوتی به توانمندیهای گردشگری استان ارائه شود./ مجموعه تاریخی تاق بیستون، کتیبه جهانی بیستون، تکیه معاون الملک، معبد آناهیتا و … از جمله این مقاصد هستند که گردشگرانی که به کرمانشاه سفر می‌کنند را برای بازدید و دیدن قدمت و پیشینه غنی استان به این مکان‌ها می بریم./ قطعاً گردشگری که بار دوم به این استان سفر می‌کند، انتظار دارد مکان‌های گردشگری جدیدی را ببیند، لذا به نظر می‌رسد در این رابطه دفاتر خدمات گردشگری استان باید به دنبال تعاریف خلاقانه و متفاوتی از توانمندیهای گردشگری استان باشند./ امروزه سلایق گردشگران متفاوت از گذشته شده و تنها به دیدن تعدادی آثار تاریخی و تفریحی اکتفا نمی‌کنند، ما نیز باید از این قافله عقب نمانیم و خدمات نوین و متفاوتی را روانه بازار گردشگری استان کنیم که از جمله آنها می‌توان روی گردشگری عشایری، گردشگری مزرعه، پرنده نگری، گردشگری خوراک، دره نوردی، پاراگلایدر و … تمرکز کنیم.

پ
پ

 

آزاده دادفرین بابیان اینکه از دیرباز برای گردشگرانی که به استان کرمانشاه سفر می‌کنند تعدادی مقاصد گردشگری بصورت سنتی تعریف شده، گفت: مجموعه تاریخی تاق بیستون، کتیبه جهانی بیستون، تکیه معاون الملک، معبد آناهیتا و … از جمله این مقاصد هستند که گردشگرانی که به کرمانشاه سفر می‌کنند را برای بازدید و دیدن قدمت و پیشینه غنی استان به این مکان‌ها می بریم.

وی افزود: قطعاً گردشگری که بار دوم به این استان سفر می‌کند، انتظار دارد مکان‌های گردشگری جدیدی را ببیند، لذا به نظر می‌رسد در این رابطه دفاتر خدمات گردشگری استان باید به دنبال تعاریف خلاقانه و متفاوتی از توانمندیهای گردشگری استان باشند.

نایب رئیس انجمن راهنمایان گردشگری استان اضافه کرد: از سوی دیگر باید تلاش کنیم تا ذهن ما تنها معطوف به مقاصد جدید گردشگری نباشد که فقط به سمت معرفی مکان‌های تاریخی، تفریحی و یا طبیعی استان برویم، بلکه ظرفیت‌های ناشناخته زیادی در کرمانشاه در ابعاد مختلف گردشگری داریم که باید آنها را به گردشگران معرفی کنیم.

وی باتاکید براینکه امروزه سلایق گردشگران متفاوت از گذشته شده و تنها به دیدن تعدادی آثار تاریخی و تفریحی اکتفا نمی‌کنند، اظهار کرد: ما نیز باید از این قافله عقب نمانیم و خدمات نوین و متفاوتی را روانه بازار گردشگری استان کنیم که از جمله آنها می‌توان روی گردشگری عشایری، گردشگری مزرعه، پرنده نگری، گردشگری خوراک، دره نوردی، پاراگلایدر و … تمرکز کنیم.

دادفرین یادآورشد: درگردشگری حوزه‌های مختلفی وجود که در بسیاری از آنها کرمانشاه ظرفیت‌های خوبی دارد، اما متأسفانه ذهن خود را محدود به ارائه تعدادی سایت تاریخی و طبیعی کرده ایم.

وی در ادامه به گرایش سالهای اخیر گردشگران به سمت گردشگری روستایی و اقامت در واحدهای بوم گردی اشاره کرد و افزود: هرچند بوم گردی پدیده‌ای نوظهور در ایران نیست، اما در کرمانشاه تا حدودی جدید است و باتوجه به تقاضایی که این روزها در این حوزه شکل گرفته جای کار بسیاری در این رابطه در استان داریم.

نایب رئیس انجمن راهنمایان گردشگری کرمانشاه عنوان کرد: تاکنون چند اقامتگاه بوم گردی در استان پا گرفته، اما تعداد آنها هنوز کافی نیست و لازم است توجه بیشتری نسبت به توسعه آنها انجام گیرد./ ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.