پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20787 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است

۵۴ هزار نفر در جوانرود تحت پوشش آبفا قرار دارند / رفع ۱۱۰۳ مورد حوادث آب و فاضلاب
22 دی 1396 - 1:21
شناسه : 3620
1
مدیر امور آبفای شهرستان جوانرود: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر امور آبفای شهرستان جوانرود گفت: ۵۴ هزار نفر در شهرستان جوانرود تحت پوشش امور آب و فاضلاب قرار دارند.

پ
پ

علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، طول شبکه آب در شهرستان جوانرود را بالغ بر۱۰۵ کیلومتر اعلام کرد و اظهار داشت: طول شبکه فاضلاب در این شهرستان بیش از ۹۳ کیلومتر می‌باشد وازطریق ۳ حلقه چاه وتاسیسات کاوات، آب شرب بخشی از شهر جوانرود تامین می شود.

وی با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های پمپاژ آب کاوات و صادق آباد در شهرستان جوانرود، گفت: ۱۲۳ مورد انشعاب استانداردسازی شده و ۴ هزار و ۵۸۸ مورد کلرسنجی صورت گرفت.

مدیر امور آبفای شهرستان جوانرود به انجام ۱۱۴ مورد آزمایشات میکروبی و شیمیایی آب اشاره کرد و گفت: ۲۸۷ مورد بازدید از شیرآلات، تعمیر و تعویض ۳۶ مورد شیر آلات و تعویض و مرئی سازی ۶۳ مورد شیرآلات از دیگر اقدامات انجام شده در شهرجوانرود است.

رحمانی از انجام ۲۱۱ مورد لایروبی حوضچه شیر آلات خبر داد و گفت: ۶۰۴ مورد رفع حوادث آب و ۴۹۹ مورد رفع حوادث فاضلاب در شهرستان جوانرود انجام شده است.

وی به انجام ۸۰۷ هزار و ۷۱۳ متر نشت یابی شبکه اشاره کرد و گفت: انجام ۳ مورد شستشوی مخزن آب و ۵۳ هزار و ۱۰۰ متر شستشوی شبکه آب، لایروبی ۳۷ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فاضلاب از دیگر اقدامات است.

رحمانی حجم ۷ باب مخزن در شهرستان جوانرود را باظرفیت ۱۸ هزار و ۹۳۰ مترمکعب عنوان کرد و گفت: ۴۱۷ مورد مرئی نمودن شیر قطع و وصل، واگذاری۳۵۰فقره انشعاب آب و فاضلاب و باسازی ۲۲ مورد حوضچه شیرآلات از دیگر اقدامات است.

وی از قطع ۱۵ مورد انشعاب غیرمجاز در شهرستان جوانرود خبر داد و گفت: تعداد کل انشعابات آب در این شهرستان ۱۳ هزار و ۵۶۰ مورد است.

این مسئول جمعیت تحت پوشش آب و فاضلاب در شهرستان جوانرود را ۵۴ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۳۵ روستا نیز تحت پوشش قرار دارند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.