جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کانون پرورش فکری کرمانشاه در ایام نوروز پذیرای کودکان و نوجوانان است
03 فروردین 1398 - 11:09
شناسه : 38841
1
مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: کانون پرورش فکری کرمانشاه در ایام نوروز با اجرای طرح «عیدانه کتاب» پذیرای کودکان و نوجوانان است. / مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری(واقع در سه راه ۲۲ بهمن) در شهر کرمانشاه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه و صبح تا ۱۲ و از روز یکم فروردین تا ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ آماده خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان است./ واحد سیار روستایی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز در همین این روزها طی چندین برنامه در پارک‌ها و تفرجگاه‌های عمومی شهر حضور خواهد داشت./ در روز هفتم فروردین‌ماه نیز طرح نوروزی عیدانه کتاب با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

پ
پ

مهناز فتاحی گفت: با اجرای طرح «عیدانه کتاب» در روزهای نوروز سال ۹۸ آماده خدمات‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان ایران زمین است که میهمان استان کرمانشاه هستند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر، ادامه داد: مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری(واقع در سه راه ۲۲ بهمن) در شهر کرمانشاه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه و صبح تا ۱۲ و از روز یکم فروردین تا ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ آماده خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان است.

وی گفت: واحد سیار روستایی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز در همین این روزها طی چندین برنامه در پارک‌ها و تفرجگاه‌های عمومی شهر حضور خواهد داشت.

فتاحی اضافه کرد: در روز هفتم فروردین‌ماه نیز طرح نوروزی عیدانه کتاب با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

آنگونه که این مسؤول می‌گوید، توزیع کتاب، اجرای مسابقه کارت پستال‌ سازی همراه با اهدای هدایای فرهنگی، انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری، و…از برنامه‌های شاخصی است که در مراکز فعال عیدانه کتاب اجرا می‌شود./ فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.