سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20777 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری» امیدوارم موفقیت در مسابقات کافا تکرار شود انجام خط کشی ۶۰۰ کیلومتر از معابر شهری کرمانشاه/ثبت تردد غیرمجاز کامیون‌ها توسط دوربین‌ها انجام می‌شود نماز «عید فطر» کرمانشاه کجا اقامه می‌شود؟ «گوجه سبز» نوبرانه کرمانشاه راهی بازار شد موج دوم سفرهای بهاری در تعطیلات فطر/ افزایش ۱۱ درصدی تردد در محورهای کرمانشاه

اولین پلاتو خصوصی کرمانشاه افتتاح شد
24 دی 1396 - 12:21
شناسه : 3902
3
با حضور فرهیختگان و جامعه فرهنگ و هنر؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

اولین پلاتو خصوصی شهر کرمانشاه گشایش یافت.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، در راستای اهداف اداره کل هنرهای نمایشی، مدیریت هماهنگی تئاتر استانها و انجمن هنرهای نمایشی ایران به جهت توسعه تئاتر و فضاهای اجرایی، آموزشی و تمرینی به خارج از حوزه ادارات ارشاد و توسعه این مجموعه ها در بخش خصوصی ،گروه ثبت شده تئاتر مارلیک به سرپرستی بهاره زاهد دوست اقدام به ایجاد فضایی برای تمرین گروه های نمایشی نمود.

پلاتو های تمرینی گروه مارلیک در دو فضای کاملا مجزا هرکدام ۳۰ متر مربع داری سرویس بهداشتی تجهیز و آماده استفاده گروه های نمایشی گردیده است.

این گروه برای این مهم ضمن رعایت تمام اصول فضاهای تمرینی با بیش از ۲۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در این حوزه باعث خواهد شد تا مشوقی برای دیگر گروه ها برای استقلال خود و درآمد زایی مناسب نیز گردند.

هدف بعدی گروه تاسیس مرکز آموزشی تئاتر و پلاتو اجرای تئاتر طبق دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود که مقدمات آن نیز در حال پیگیری میباشد.

گروه تئاتر مارلیک در جشنواره تئاتر استانی ۹۶ با نمایش کیلومتر ۵۰ نوشته آرش عباسی و به کارگردانی بهاره زاهددوست به روی صحنه رفت.

حسین نادری، مسئول پلاتو خصوصی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: برای تجهیز و مکان این پلاتو، ۲۰ میلیون تومان سرمایه گذاری اولیه لحاظ شده است.

وی بیان کرد: هدف از افتتاح این پلاتو، کمک به رفع مشکلات اهالی تئاتر از نظر محل تمرین و تایم تمرین است، ضمن این اینکه این پلاتو روزهای تعطیل هم باز است و هدف اصلی اجرای نمایش است و آموزشگاه کاملا حرفه ای تئاتر در کرمانشاه محسوب می‌شود.

نادری اضافه کرد: این پلاتو در خیابان مدرس پارکینگ شهرداری مقابل مسجد حاج محمد تقی اصفهانی بن بست جنب پاساژ امام سجاد (ع) قرار گرفته است.

وی گفت: در روز افتتاحیه آقای تیموری معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیشکسوتان تئاتر از جمله آقای پلوک، آقای ظاهری، آقای خندان، خانم قلعه شاخانی، آقای درند، آقای هوشیاری و بسیاری از جامعه جوان تئاتر حضور داشتند.

نادری اضافه کرد: مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان نیز به همراه آقای تیموری بازدید سرزده ای به این پلاتو داشتند و بازدید کردند و قول های مساعدی برای تجهیز بیشتر پلاتو دادند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.