جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

«مرغک کانون» به دست هنرمند سرپل ذهابی نقش زده شد
26 دی 1396 - 9:35
شناسه : 3958
0
در منطقه زلزله زده؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

«مرغک کانون» به دست هنرمند سرپل ذهابی نقش زده شد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه، سرپرست و همکاران ستادی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در پوشش امدادگران فرهنگی در شهر سرپل ذهاب حضور پیدا کردند.

بر همین اساس، گروه اعزامی از اداره کل کانون استان کرمانشاه، متشکل از همکاران ستادی با همراهی ”مهناز فتاحی“، سرپرست اداره کل کانون استان کرمانشاه، ضمن حضور در مرکز کانون شهر سرپل ذهاب و دیدار با همکاران کانون، از فعالیت های این مرکز نیز بازدید کردند.

همچنین در ادامه، گروه اعزامی به ”محله فولادی“ شهر سرپل ذهاب رفتند و با ”محمد پور کند“، هنرمند نقاش این شهر دیدار کردند.

”پورکند“ هنرمند نقاشی است که از روزهای اول زلزله در شهر سرپل ذهاب به صورت رایگان به کار آموزش نقاشی برای کودکان زلزله زده در کانکس می پردازد.

این هنرمند که دخترش نیز عضو کانون پرورش فکری است، از حضور امدادگران فرهنگی در مناطق زلزله زده ابراز خوشحالی کرد.

امدادگران فرهنگی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه ضمن قدردانی از زحمات این هنرمند برای کودکان در مناطق زلزله زده، مقادیری کاغذ و مداد رنگی به این هنرمند اهدا کردند تا در امر آموزش نقاشی به بچه های محله ی فولادی مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین در این دیدار، تعداد چهارصد جلد کتاب نیز به وی اهدا شد تا به عنوان هدایای فرهنگی به کودکان داده شود.

طی هماهنگی انجام شده، مقرر شد در روزهایی معین، مربیان کانون در محل کانکس این هنرمند حضور یابند و در کنار وی برای کودکان قصه گویی داشته باشند.

در پایان این دیدار، آرم مرغک کانون توسط این هنرمند و کودکان حاضر در کلاس آموزشی وی کشیده شد و همچنین آنان با اعضای امداد فرهنگی عکس یادگاری گرفتند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.