شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20797 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند

اختصاصی/ ۸۳۷ دانشجوی دکتری در دانشگاه رازی تحصیل می‌کند
27 دی 1396 - 12:18
شناسه : 4014
0
رئیس دانشگاه رازی: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس دانشگاه رازی گفت: ۸۳۷ دانشجوی دکتری در دانشگاه رازی مشغول به تحصیل هستند.

پ
پ

دکتر محمدابراهیم اعلمی آل‌آقا در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، اظهار داشت: این ترم را با درایت همکاران و با وجود فراز و نشیب‌ها اما با موفقیت به پایان رساندیم و امیدوارم در برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تر و با افق مناسب‌تر برای دانشگاه کوشا و دارای حرکت رو به جلو باشیم.

رئیس دانشگاه رازی در ادامه به وضعیت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و گفت: بر اساس سیاست‌های کلی، هرساله شاهد کاهش یا افزایش در پذیرش دانشجویان مقاطع دکترا و ارشد هستیم و این مهم بر اساس آیین‌نامه مربوطه اعمال خواهد شد.

دکتر اعلمی آل آقا خواستار تعامل بیشتر و همفکری در شورای آموزشی دانشگاه رازی برای بهبود وضعیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی شد و گفت: باید به‌گونه‌ای پیش رفت که خروجی و تصمیمات اتخاذ شده منجر به رضایت هیئت‌علمی و بهبود وضعیت آموزشی گردد.

این مسئول، کارِ کیفی ارزشمند در حوزه شورای دانشگاه و تحصیلات تکمیلی را مورد تأکید قرار داد و افزود: در دانشگاه محدودیتی برای اعضای هیئت‌علمی که کیفیت را مدّ نظر دارند و به دنبال بهبود و ارتقاء کیفیت هستند، وجود ندارد.

دکتر اعلمی آل آقا خواستار هماهنگی و تعامل و همفکری بیشتر شورای دانشگاه در راستای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی شد و گفت: این جلسات برای هم‌افزایی و برادری و اُخوت است و این رویه باید ادامه یابد.

رئیس دانشگاه رازی با تأکید بر اینکه امتیازات گِرنت اساتید برای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی لحاظ گردد، گفت: اساتیدی که امتیاز گِرنت آن‌ها بالا است، محدودیتی در این زمینه ندارند.

دکتر اعلمی آل آقا با اشاره به تحصیل ۸۳۷ دانشجوی مقطع دکتری در دانشگاه رازی گفت: قریب به ۱۳ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.