پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

اختصاصی/ استان کرمانشاه را به مقصد بیماران عراقی برای درمان تبدیل می‌کنیم
27 دی 1396 - 17:28
شناسه : 4018
0
رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: در نظر داریم با راه‌اندازی شهرک سلامت، با همکاری دیگر دستگاه های مرتبط، استان کرمانشاه را به مقصد بیماران عراقی برای درمان تبدیل کنیم.

پ
پ

محمدرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، با بیان اینکه حوزه های آموزش، پژوهش و امور فرهنگی درکنار هم هستند، گفت: کارهای فرهنگی که در دانشگاه انجام شده کارهای خوب، اما عمیقی نبوده اند، لذا تلاش می کنیم کارهای فرهنگی دانشگاه عمیق واثرگذار شود.

وی گفت: کارمندان ما باید به وظایف ولایی خود عمل کنند و این وظایف برپایه قرآن ، عترت و دستورات مقام معظم رهبری است ، هئیت های علمی ما باید چنان کار کنند که علاوه بر تولید علم ، جرأت علمی رو هم ایجاد و باعث امید به دانشجویان شوند.

وی با اشاره به اینکه پژوهش باید علم را به ثروت تبدیل کند، عنوان کرد: علم را در صنعت باید عملی کنیم، بطوریکه روی کاغذ نماند و در این راستا دانشگاه را دروازه ورود به صنعت خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، راه اندازی پژوهشکده ها را از برنامه های خود اعلام کرد.

حبیبی همچنین به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی طی چندسال گذشته اشاره کرد و گفت: اقتصاد وقتی موفق می شود که بر پایه اقتصاد دانش بنیان باشد، به واقع اقتصاد دانش بنیان زیرساخت اقتصاد مقاومتی است.

حبیبی تاکید کرد: اگر اقتصاد، دانش بنیان نباشد کارایی لازم را نخواهد داشت که ما این هدف را در دانشگاه پیگیری می کنیم.

وی معرفی دانشگاه آزاد و پتانسیل های موجود آن به مدیران ارشد استان، سازمانها و نهادهای مختلف را از برنامه های خود در بعد خارجی عنوان کرد.

حبیبی همچنین به مسئله درآمدهای غیر شهریه‌ای دانشگاه اشاره کرد و افزود: باتوجه به تعدد دانشگاه ها و کم شدن تعداد دانشجویان، باید رویه وابستگی کلی به درآمد شهریه ای را تغییر دهیم.

وی همچنین به ۳۲۰ کیلومتر مرز مشترک کرمانشاه با عراق و لزوم توجه به مسئله توریسم درمانی در این استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر عمده بیماران عراقی از کرمانشاه به عنوان یک معبر و نه مقصد استفاده و برای درمان به شهرهای بزرگ کشور می‌روند که در نظر داریم با راه‌اندازی شهرک سلامت ، با همکاری دیگر دستگاه های مرتبط، این استان را به مقصد بیماران عراقی برای درمان تبدیل کنیم و تفاهم نامه این شهرک روز گذشته نوشته و امضأ شده است و در این شهرک سلامت از مؤسسه رویان گرفته تا بیماری های خاص و…. حضور دارند.

وی در ادامه برتعامل دانشگاه آزاد با رسانه های استان تاکید کرد و گفت: رسانه های استان باید تلاش کنند تا فرا استانی شویم و حامی یکدیگر باشیم ، رسانه ها باید صدای مردم و مشکلات را به مرکز برسانند.

رئیس دانشگاه آزاد یادآورشد: می خواهیم دانشگاه برای مردم باشد. دانشگاه یک سرمایه استانی است که پذیر ای همه جریان ها و خریدار نقد منصفانه است.

 

خبرنگار: شیرین رضایی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.