چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

برای توسعه کرمانشاه نیازمند تقویت اقتصاد دانش بنیان هستیم
30 مرداد 1396 - 11:17
شناسه : 415
6
معاون استانداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: برای توسعه کرمانشاه سخت نیازمند تقویت اقتصاد دانش بنیان و توسعه فناوری هستیم و این موضوع باید در روند تدوین سند آمایش سرزمین استان مورد توجه جدی قرار گیرد.

پ
پ

 رضا رحیمی در نشست بررسی سهم اقتصاد دانش بنیان در سند آمایش سرزمین که به منظور بررسی آخرین ویرایش سند آمایش سرزمین و اسناد راهبردی و نقش آن در توسعه اقتصاد دانش بنیان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این کار کمک به توسعه فناوری و جهت دهی فعالیت های فناورانه و نوآورانه، در راستای حل مشکلات استان است.  

وی با تاکید بر اهمیت اقتصاد دانش بنیان برای پیشرفت و توسعه در دنیای امروز گفت: باید این موضوع در روند تدوین سند آمایش سرزمین استان کرمانشاه به شکل ویژه توجه مورد توجه قرار گیرد. 

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه افزود: توجه به تقویت اقتصاد دانش بنیان و توسعه فناوری از اولویت های استان است و گسترش این بخش با نگاهی ویژه دنبال می شود.

این مدیر ارشد اقتصادی تصریح کرد: برگزاری این نشست ها تا یافتن راه حل اجرایی مناسب و کاربردی  برای حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان در استان کرمانشاه تداوم می یابد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد دانش بنیان در سند آمایش سرزمین پرداخت و گفت: اقتصاد دانش بنیان در مقابل اقتصاد سرمایه بنیان قرار می گیرد و تولید دانش رمز پیشرفت در دنیای امروز است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.