پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

روز گذشته ۳۵ چادر زلزله زدگان سرپل ذهاب را باد برد
01 بهمن 1396 - 11:25
شناسه : 4180
0
نماینده کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: روز گذشته ۳۵ چادر زلزله زدگان شهرستان سرپل ذهاب را باد برد و زنان بدون روسری ساکن در این چادرها، چادرهای محل سکونت خود را از دست دادند.

پ
پ

در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس، عبدالرضا مصری در توضیح دلایل ارائه طرح استفساریه چگونگی امهال وام خسارت‌دیدگان حوادث غیرمترقبه، گفت: منظور ما از طرح این استفساریه، شفاف شدن هدف قانونگذار از امحال وام که به معنای تمدید آن برای مدت مشخصی است، می‌باشد.

بر اساس این استفساریه، خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه دو سال فرصت خواهند داشت تا تسهیلات دریافتی را به بانک‌ها باز گردانند.

وی با بیان اینکه زلزله زدگان و سیل زدگان هیچ نقشی در بروز حوادث غیرمترقبه ندارند، گفت:‌ یک لحظه خود را جای عزیزانی بگذارید که بر اثر زلزله یا سیل زندگی و هستی خود را از دست داده‌اند و طبیعتا توان خود را برای بازپرداخت تسهیلات دریافتی از بانک‌ها را نیز از دست داده‌اند. با در نظر گرفتن این مساله به دو فوریت استفساریه رای دهید.

محمدجواد ابطحی در مخالفت با این دو فوریت، گفت: یکی از موارد افزایش نقدینگی و معوقات بانکی و رشد نرخ تورم همین نوع استمهال‌هاست.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس ادامه داد: اگر حتی به این دو فوریت رای دادید حتما حتما جزئیات آن را اصلاح کنید.

هادی قوامی در موافقت با دو فوریت طرح مذکور، گفت:‌ از هر ۴۰ حادثه غیرمترقبه دنیا، ۳۵ حادثه در ایران اتفاق می‌افتد بنابراین لزوم رسیدگی فوریتی به این استفساریه وجود دارد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس ادامه داد: چرخه سوخت و جرایم بانکی برای خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه باید برای دوره‌ای دو ساله متوقف شود تا با مهلتی که به خسارت دیدگان داده می‌شود چرخه فعالیت اقتصادی آنان بار دیگر به حرکت در آید تا بتوانند بدهی‌شان به بانک‌ها را بازپرداخت کنند.

پس از سخنان طراح و نماینده موافق و مخالف از ۲۲۱ نماینده حاضر در جلسه، ۱۶۳ نماینده با دو فوریت استفساریه استمهال بدهی خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه موافقت کردند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.