سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

ورودی معبد”آناهیتا” سامان می‌یابد
02 بهمن 1396 - 10:39
شناسه : 4225
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

مسئول پایگاه ملی پژوهشی معبد آناهیتا گفت: احداث مجموعه خدماتی ورودی معبد آناهیتا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پ
پ

بابک طاهریان از ساماندهی ورودی معبد آناهیتا خبرداد و با اشاره به ساخت مجموعه خدماتی در ورودی معبد اظهار کرد: این مجموعه شامل سالن معرفی، نمایشگاه صنایع دستی، نمازخانه و سرویس های بهداشتی خواهد بود.

به گفته مسئول پایگاه ملی پژوهشی معبد آناهیتا برای ساخت این مجموعه تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده و برای تکمیل آن به ۴۰۰ میلیون تومان دیگر اعتبار نیاز است.

وی همچنین با بیان اینکه بازسازی دیوارهای جنوبی، غربی و شرقی معبد نیز در دستور کار قرار گرفته، گفت: مطالعات بازسازی دیوارهای جنوبی و غربی به اتمام رسیده که پس از بازدید، بررسی و تائید پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور وارد فاز اجرایی بازسازی خواهیم شد.

طاهریان عنوان کرد: تنها برای بازسازی این سه دیوار هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم برای جهانی شدن معبد آناهیتا گام برداریم باید هزینه کرده و مقررات سایت‌های جهانی را رعایت کنیم.

مسئول پایگاه ملی پژوهشی معبد آناهیتا ادامه داد: برای آزاد سازی عرصه محدوده معبد آناهیتا شش منزل، سه باب مغازه و تعدادی زمین باید تملک شود که برای این اقدام به بودجه نیاز است.

وی همچنین ساخت و نصب تابلوهای راهنمایی، ساماندهی حمام سلجوقی، نورپرداری، نصب دوربین‌های مداربسته و راه اندازی سیستم صوتی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که تا پیش از شهریور سال آینده در معبد آناهیتا انجام خواهد گرفت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.