جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

۱۰۰ برنامه ویژه و متنوع فرهنگی هنری در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود / برگزاری جشنواره شعر فجر
02 بهمن 1396 - 10:33
شناسه : 4226
1
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: طی ایام الله دهه فجر، بیش از ۱۰۰ برنامه محوری در دستور کار داریم.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه، حجت الاسلام رحیم جعفری امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های دهه فجر پرداخت و گفت: طی ایام الله دهه فجر، بیش از ۱۰۰ برنامه محوری در دستور کار داریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزاری نمایشگاه کتاب در تمام شهرستان‌ها، نمایشگاه عکس و پوستر و کاریکاتور، نمایشگاه آثار تجسمی و هنری و اکران و نمایش فیلم در سینماها را از جمله برنامه های پیش‌بینی شده در ایام دهه فجر ذکر کرد.

وی از برگزاری جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در تمام استان‌ها همزمان با تهران اکران می‌شود، افتتاحیه جشنواره نیز ۱۳ بهمن ماه با حضور اهالی فرهنگ و هنر و دست اندرکاران فیلم‌ها انجام می شود.

حجت الاسلام جعفری ۱۳ لغایت ۲۲ بهمن را زمان اکران فیلم های جشنواره دهه فجر عنوان کرد و گفت: در مجموع قریب به ۴۲ فیلم اکران می شود.

این مسئول از برگزاری جشنواره مد و لباس در کرمانشاه خبر داد و گفت: این جشنواره از ۱۸ بهمن به مدت ۳ روز در نگارخانه شهید آوینی برگزار می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه عکس امام (ره) را از دیگر برنامه های دهه فجر در کرمانشاه عنوان کرد و افزود: این نماشگاه از ۱۲ لغایت ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری شعر فجر در ایام الله دهه فجر امسال، گفت: این برنامه نیز چهارشنبه چهارم بهمن برگزار می‌شود.

وی دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در دهه فجر عنوان کرد و گفت: در مجموع ۱۰۰ برنامه طی دهه فجر برگزار می‌شود، همچنین ۵۳۲ کانون فرهنگی در سطح استان نیز فعالیت دارند که هرکدام حداقل ۲ برنامه برای دهه فجر خواهند داشت.

انتهای پیام /

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.