پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

در برابرحریف کانادایی قَدَر؛ تکنیکی‌ترم
22 فروردین 1398 - 13:08
شناسه : 46673
4
طلوع‌‌کرمانشاه :

سالار غلامی لژیونر بوکس ایران که سال گذشته با عقد قراردادی سه ساله به تیم تایتل فایت کانادا پیوست تا در وزن ۸۹ کیلوگرم برای این تیم در مسابقات لیگ حرفه‌ای بوکس جهان به میزبانی شهر تورنتو بازی کند، در رقابت نخست خود در این لیگ توانست برابر حریفی از مکزیک پیروز شود، اما پس از آنکه دچار مصدومیت شد به ایران بازگشت تا مراحل درمانش را سپری کند./کاپیتان تیم ملی بوکس ایران این روزها پس از رهایی از مصدومیت زیر نظر پدرش پرویز غلامی(مربی بوکس و از قهرمانان سابق این رشته) تمرینات سختی را می‌گذراند تا بزودی بعد از چند ماه به کانادا بازگردد و بازی دومش را در لیگ جهانی بوکس حرفه‌ای برگزار کند./این بوکسور کرمانشاهی درخصوص دیداری که ظرف یک ماه آینده با حریف سیاه پوست کانادایی در مسابقات لیگ جهانی بوکس حرفه‌ای دارد، اظهار کرد: این حریف تاکنون نزدیک به شش تا هفت بازی را در مسابقات لیگ جهانی برگزار کرده و عملکرد خوبی نیز داشته است./وی افزود: براساس آنالیزی که از بازی‌های این ورزشکار آفریقایی الاصل داشته‌ام، بوکسور بسیار قدرتمند و مهاجمی است، اما سطح تکنیکی من بیشتر است.

پ
پ

غلامی اضافه کرد: قطعا این بوکسور نیز بازی‌های من را آنالیز کرده و هر دو با این امید به میدان خواهیم آمد که قابلیت‌های یکدیگر را خنثی کنیم و پیروز رقابت باشیم، لذا دیدار سختی خواهم داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: مسئولان باشگاهم(فایتل تایت) در نظر دارند تا پس از بازگشتم به کانادا و پیش از برگزاری رقابتم با این بوکسور کانادایی، چند بوکسور را که سبک بازی مشابهی با این ورزشکار دارند را از کشورهای دیگر به کانادا بیاورند تا به عنوان حریف تمرینی با آنها تمرین و مسابقه داشته باشم.

لژیونر بوکس ایران در ادامه گفت: پس از آنکه مراحل مصدومیتم طی شد، تمرینات بدنسازی و تکنیکی خوبی را در ایران داشته‌ام، رکوردهایم خیلی بهتر شده و سطح آمادگی‌ام از همیشه بهتر است.

اولین بوکسورتاریخ ایران در لیگ جهانی بوکس یادآورشد: ظرف چند روز آینده(یکشنبه، ۲۵ فروردین) به کانادا بازخواهم گشت و تا زمان برگزاری دیدار دومم حدود چهار تا پنج جلسه دیگر را با حریفان تمرینی، تمرین می‌کنم/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.