پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

صداوسیما انقلابی نیست؛ دستگاه بی‌خاصیتی است
19 بهمن 1396 - 21:02
شناسه : 4681
2
عضو مجلس خبرگان: طلوع‌‌کرمانشاه :

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حتما نباید حجاب چادر باشد. من مصر هم بودم یکی از دکترای من برای قاهره مصر است. دختران و زنان مصری چادر سر نمی‌کنند اما انصافا حجابشان کامل است.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، آیت‌الله سیدهاشم بطحایی درباره وضعیت حجاب در کشور و اعتراضاتی که اخیرا در قالب کشف حجاب در خیابان های تهران صورت گرفته است، به خبرآنلاین گفت: اندک هستند کسانی که نسبت به حجاب نگاه دیگری دارند. رضاشاه روز ۱۷ دی را به عنوان کشف حجاب اعلام کرد که همه باید در مملکت لباس یک جور بپوشند و روحانیونی که می‌خواهند معمم باشند باید آزمون دهند که معلوم بود نتیجه شرکت در این آزمون رفوزگی است. در مقابل فرمان کشف حجاب، زنان ایستادند و مقاومت کردند؛ به طوری که رضاشاه مستأصل شد و عقبگرد کرد. به همین علت من گفتم به جای ۹دی، ۱۷ دی را برجسته کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ما مسلمان هستیم و حجاب از نظر اسلام امری ضروری و متن قرآن است. به عبارت دیگر ربطی به نعوذبالله پیامبر، فلان آخوند و مرجع دینی ندارد. حالا حتما باید حجاب چادر باشد، خیر. من مصر هم بودم یکی از دکترای من برای قاهره مصر است، دختران و زنان مصری چادر سر نمی‌کنند اما انصافا حجابشان کامل است. وضعیت حجاب را در عربستان و کویت نیز دیدم.

وی ادامه داد: اگر من با زیرپیراهنی بیرون بیایم، شما درباره من چه فکری می‌کنید؟ حتما می گویید عجب آدم بی‌شخصیتی است. انسان منش خودش را باید حفظ کند. در دهه ۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران بودم با همین لباس روحانیت می‌رفتم.

بطحایی اظهار کرد: انصافا صداوسیمای ما نه تنها انقلابی نیست خیلی احترامش می‌کنم که نمی‌گویم ضد انقلاب است اما درجا می‌زند. یک دستگاه بی‌خاصیت است که فیلم‌های بی‌ارزش را پخش می‌کند. من این حرف را می‌زنم که ۴۶ سال استاد دانشگاه تهران هستم. یعنی روحانی نیستم که از دهی به اینجا آمده باشم. فوق لیسانس من برای سال ۵۲ است.»

 

عصر ایران

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.