پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

صداوسیما انقلابی نیست؛ دستگاه بی‌خاصیتی است
19 بهمن 1396 - 21:02
شناسه : 4681
2
عضو مجلس خبرگان: طلوع‌‌کرمانشاه :

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حتما نباید حجاب چادر باشد. من مصر هم بودم یکی از دکترای من برای قاهره مصر است. دختران و زنان مصری چادر سر نمی‌کنند اما انصافا حجابشان کامل است.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، آیت‌الله سیدهاشم بطحایی درباره وضعیت حجاب در کشور و اعتراضاتی که اخیرا در قالب کشف حجاب در خیابان های تهران صورت گرفته است، به خبرآنلاین گفت: اندک هستند کسانی که نسبت به حجاب نگاه دیگری دارند. رضاشاه روز ۱۷ دی را به عنوان کشف حجاب اعلام کرد که همه باید در مملکت لباس یک جور بپوشند و روحانیونی که می‌خواهند معمم باشند باید آزمون دهند که معلوم بود نتیجه شرکت در این آزمون رفوزگی است. در مقابل فرمان کشف حجاب، زنان ایستادند و مقاومت کردند؛ به طوری که رضاشاه مستأصل شد و عقبگرد کرد. به همین علت من گفتم به جای ۹دی، ۱۷ دی را برجسته کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ما مسلمان هستیم و حجاب از نظر اسلام امری ضروری و متن قرآن است. به عبارت دیگر ربطی به نعوذبالله پیامبر، فلان آخوند و مرجع دینی ندارد. حالا حتما باید حجاب چادر باشد، خیر. من مصر هم بودم یکی از دکترای من برای قاهره مصر است، دختران و زنان مصری چادر سر نمی‌کنند اما انصافا حجابشان کامل است. وضعیت حجاب را در عربستان و کویت نیز دیدم.

وی ادامه داد: اگر من با زیرپیراهنی بیرون بیایم، شما درباره من چه فکری می‌کنید؟ حتما می گویید عجب آدم بی‌شخصیتی است. انسان منش خودش را باید حفظ کند. در دهه ۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران بودم با همین لباس روحانیت می‌رفتم.

بطحایی اظهار کرد: انصافا صداوسیمای ما نه تنها انقلابی نیست خیلی احترامش می‌کنم که نمی‌گویم ضد انقلاب است اما درجا می‌زند. یک دستگاه بی‌خاصیت است که فیلم‌های بی‌ارزش را پخش می‌کند. من این حرف را می‌زنم که ۴۶ سال استاد دانشگاه تهران هستم. یعنی روحانی نیستم که از دهی به اینجا آمده باشم. فوق لیسانس من برای سال ۵۲ است.»

 

عصر ایران

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.