جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

دولتشاهی: برای پیشرفت داوران فوتبال با برنامه ریزی هدفمند پیش می‌رویم/ نقش سازنده داوران در کاهش ناهنجاری ها
20 بهمن 1396 - 16:02
شناسه : 4687
0
نشست هیئت فوتبال استان کرمانشاه با مسئولین دپارتمان داوری برگزار شد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

نشست هیئت فوتبال استان کرمانشاه با مسئولین دپارتمان داوری و داوران فعال استان برگزار شد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، نشست رئیس و دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه با مسئولین دپارتمان داوری و داوران فعال استان در فرهنگسرای گل نرگس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزارشد.

در ابتدای جلسه، امیررضا همایون دولتشاهی دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: امروز داوران در زمین فوتبال فقط قاضی نیستند بلکه داوران ما هنرمندانی داخل زمین هستند که با تدبیر درایت و ظرافت دید می‌توانند باعث خلق یک بازی زیبا، روان، تماشاپسند و جذاب بشوند.

وی افزود: روزگاری که ما به علت ضعف اقتصادی در استان و نبود اسپانسر از تیمداری در لیگ برتر علی رغم همه استعدادها محروم بودیم این داوران شایسته استان بودند که نام کرمانشاه را در لیگ برتر و حتی عرصه بین المللی زنده نگه داشته بودند که از جمله این داوران باید از جلال مرادی علی صیدی و زنده یاد علی ساری اصلانی باید یاد کرد که از بهترین تیمهای داوری کشور بودند.

همایون دولتشاهی تصریح کرد: باید به همان اندازه که بفکر رشد و توسعه فوتبال و تیمهای حاضر در لیگهای مختلف هستیم و ارتقاء علمی مربیان مدنظر است، باید بپذیریم که داوران ماهم از جامعه فوتبال جدا نیستند و برای پیشرفت این قشر زحمتکش با برنامه ریزی هدفمند پیش برویم.

وی تاکیدکرد: نقش سازنده داوران در عرصه فرهنگی هم باید در نظر گرفته شود چراکه حضور شمادر یک مسابقه باعث می‌شود که بسیاری از جوانان مااز معضلات و ناهنجاریهای اجتماعی دور باشند و این زحمات قشر داوری ما باکمترین چشم داشتی قابل احترام است.

در ادامه جلسه، مهندس محبی زنگنه ربیس هیات فوتبال با تقدیر از تلاش جامعه داوری فوتبال گفت: قدردان زحمات تک تک شماعزیزان هستم و امیدوارم روزی در داوری در عرصه بین المللی نیز بتوانیم شاهد حضور شما داوران شایسته باشیم.

رییس هیات فوتبال استان تصریح کرد: با رایزنیهایی که باکمیته داوران فدراسیون فوتبال داشتیم خواستار حمایت بیشتر و افزایش سهمیه داورانمان در مسابقات کشوری خصوصا لیگ یک و لیگ برتر هستیم.

وی افزود: البته در کنار حمایت مسئولین هیات استعداد و پشتکار شماداوران هم قطعا در پیشرفت و نگاه ویژه فدراسیون تاثیر خواهد داشت.

در پایان نیز علی صیدی رییس دپارتمان و حاج قاسم کرمی پیشکسوت و رییس کمیته داوران به ارائه دیدگاه هاو نقد و بررسی شرایط داوری در استان با حضور داوران پرداختند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.