سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20716 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد جاده‌های کرمانشاه «لغزنده اند»/ قبل از حرکت با ۱۴۱ تماس بگیرید آب «رازآور» وارد «هشیلان» شد کرمانشاه بارانی در آخرین روزهای اسفند میوه شب عید ۱۴۰۳ در بازار کرمانشاه کیلویی چند؟

ادعای یک دامدار ساکن جوانرود مبنی بر تلف شدن ۵۰ رأس دام کذب محض است
20 بهمن 1396 - 16:16
شناسه : 4693
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادعای یک دامدار ساکن جوانرود مبنی بر تلف شدن ۵۰ رأس دام را کذب محض اعلام کرد.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه به نقل از جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، در پی ادعای یک دامدار اهل تبریز ساکن جوانرود به نام آقای خدمتعلی شامی پور مبنی بر تلف شدن ۵۰ رأس دام وی در اثر مصرف آب مسموم در سال ۹۰؛ به استحضار مردم شریف استان کرمانشاه می رساند ادعای ایشان کاملا کذب بوده و دادگستری و دیوان عدالت اداری محترم نیز حقی برای ایشان قایل نشده اند؛ ِلذا متوسل به مظلوم نمایی و جنجال در شبکه های اجتماعی جهت منتفع شدن غیر قانونی از بیت المال شده اند که جهت روشن شدن اذهان عمومی موارد زیر را به اطلاع مردم شریف استان می رسانیم.

براساس درخواست و تقاضای جناب آقای شامی پور از سال ۹۰ تاکنون چندین اکیپ از طرف وزارت جهادکشاورزی و شخص جناب آقای مهندس حجتی وزیر محترم جهادکشاورزی، سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه، بازرسی و حراست این سازمان و… به دامداری ایشان اعزام شده و در محل اقدام به بررسی علمی و دقیق مستندات مورد ادعا، تحقیقات محلی، گفتگو با مدیران و معتمدین بومی، بررسی مدارک و دفاتر نهادهای مرتبط از جمله دامپزشکی، جهاد کشاورزی، فرمانداری، بخشداری، دهداری، بهداشت محیط، معتمدین و شورای اسلامی و…نموده و تمام اسناد و مدارک را بازبینی کرده اند و خلاصه هرکاری که لازم بوده توسط این دهها اکیپ انجام گردیده که خدایی نخواسته حقی از ایشان ضایع نشود.

پس از این بازدیدها برای تمام اکیپهای اعزامی سوالات اساسی مطرح گردیده که تمام آنها بی پاسخ مانده و نتیجه ای جز کذب بودن ادعای آقای شامی پور حاصل نگردیده و تلف شدن ۵۰راس گاو ایشان رد شد!!!لذا دولت نمی تواند براساس ادعا و مظلوم نمایی کاذب خسارتی به ایشان پرداخت کند.

از جمله سوالات این است که لاشه دامهای تلف شده کجا دفن شده تا حداقل بر روی استخوانهای یکی از آنها آزمایش علمی برای اثبات ادعای آقای شامی پور انجام شود؟ اما ایشان تاکنون نتواسته اند محل دفن لاشه ها را نشان دهند؟۰

اگر وزن هر گاو را فقط ۲۰۰کیلو گرم حساب کنیم برای دفن ۵۰ راس گاو نیاز به حداقل یک هکتار زمین جهت چاله کنی، جرثقیل و کامیون جهت جابجایی و حمل دام به محل دفن بوده و این کار چیزی نیست که توسط یک نفر و مخفیانه انجام شود اماایشان در کمال تعجب نه شاهدی بر دفن‌ این همه دام دارند؟نه میدانند کجادفن کرده اند؟ ونه حتی یک تیکه اسخوان از دامهایشان جهت تحویل به آزمایشگاه به منظور تعیین علت تلفات ارائه می دهند؟

اگر برفرض بیش از ۱۰ هزار کیلو لاشه دام به تنهایی و بدون ماشین توسط ایشان دفن شده چگونه یک نفر از مردم و مسیولین محلی و یا دامداران همجوار متوجه حمل و سپس دفن این حجم وسیع لاشه ها نشده است؟

گاو به دلیل گران بودن هر راس تحت مراقبت زیادی بوده و با مریض شدن هر راس دام صاحب دامداری فورا به دامپزشکی اطلاع داده تا ازگسترش بیماری جلوگیری نمایداما چگونه اقای شامی پور منتطر شدن که تمام ۵۰راس دام یکی یکی تلف شده و به دامپزشکی جوانرود اطلاع نداده تا معاینه شوند؟چرا هیچ سابقه ای از گزارش بیماری و بازدید اکپیبهای دامپزشکی از دامهای ایشان قبل وبعداز تلفات وجود ندارد؟

بر فرض محال گاوهای ایشان هیچ علایم مریضی بروز نداده و به یکباره، در یک ساعت خاص و به طور همزمان ۵۰ راس دام تلف شده و ایشان یادشان رفته به دامپزشکی، جهادکشاورزی، شورای روستا و بخشداری، فرمانداری، دهدار و معتمد محل، دامپزشک ووووو اطلاع دهد، حال چرا بعد از تلفات دامی به دامپزشکی اطلاع نداده تا دامها دفن بهداشتی شوند؟چرا هیچکس حتی یک لاشه از دامهارا ندیده است؟

همچنین آقای شامی پور مدعی شده اند که دامدار نمونه استان بوده اند که متاسفانه این موضوع نیز کذب بوده و نه تنها دامدارنمونه نبوده اند بلکه فقط یک دامداری ۱۵راسی داشته و هیچ مدرکی نیز مبنی بر وجود ۵۰ راس گاو در دامداری ایشان وجود ندارد (البته ایشان در موردی حتی نامه مسئولین جهاد کشاورزی وقت را جعل کرده که در دست پیگیری می باشد).

مجددا تاکید می شود مدرکی دال بر صحت ادعای آقای خدمتعلی شامی پور وجود نداشته و جهادکشاورزی قطعا به دلیل نشر اکاذیب توسط ایشان در دادگاه اقامه دعوانموده تااینگونه ادعاها و بازی با احساسات مردم نهادینه نشود.

در پایان به این برادر عزیز توصیه می‌شود به جای مظلوم نمایی و جنجال رسانه ای مجددا مستندات خود را به دادگستری محترم ارائه نمایند و هر آنچه که دادگاه حکم نمود پس از قطعیت برای همه لازم اجرا می باشد.

دیدگاه

  1. سلام،درخصوص اظهارات جهاد کشاورزی استان کرمانشاه علیه خدمتعلی شامی پور به اطلاع می رساند به استناد مدارک محکومیت جهاد کشاورزی استان در مرحله بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت و دادگاه بدوی جوانرود به مبلغ ۵۰۰میلیون تومان متاسفانه در تجدید نظر استان پرونده مختومه شده مزید امتنان خواهد بود اگر جوابیه شاکی در ستون پاسخ درج شود تا با ارائه مدارک متقن حقانیت اظهارات شاکی مشخص شود در حال حاضر دو دادخواست علیه مسولیین جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و دامپزشکی در دادسرای محترم استان تحویل شده به اتهام جعل سند و اعلام جرم شده و۱۷/۶/۹۷جلسه رسیدگی می باشدبا تشکر.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.