سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20813 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد کرمانشاه صاحب پارک جنگلی می شود مردم بهترین نظاره گر هستند/نباید بیت المال حیف و میل شود تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد

جاده مرگ در کرمانشاه هر روز حادثه به بار می آورد/ هراس شهروندان از رانندگی در حادثه‌خیزترین محور 
21 بهمن 1396 - 9:26
شناسه : 4704
3
طلوع گزارش می‌دهد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کمربندی غربی کرمانشاه یکی از حادثه خیزترین محورهای مواصلاتی کرمانشاه است و روزانه دست کم دو حادثه رانندگی در این محور رخ می‌دهد.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، کمربندی غربی کرمانشاه یکی از حادثه خیزترین محورهای مواصلاتی کرمانشاه است و روزانه دست کم دو حادثه رانندگی در این محور رخ می‌دهد.

نبود علائم خطر و هشدار دهنده و عدم وجود پل عابر پیاده در کمربندی غربی کرمانشاه، سبب شده تا حوادث غمباری در این محور رخ دهد.

طی چند ماه اخیر روزانه دو تا شش حادثه رانندگی در محور کمربندی غربی، رخ داده و مشکلات حاد این کمربندی بارها به گوش مسئولان شهر رسیده است اما دریغ از یک اقدام عاجل!

پنجشنبه شب نوزدهم بهمن ماه ظرف چند دقیقه دست کم سه حادثه رانندگی در این کمربندی رخ داد و به دلیل نبود پل عابر پیاده، یک شهروند توسط یک خودرو زیر گرفته شد و جان خود را از دست داد.

آتش سوزی تانکر حامل سوخت، نیز یکی از حوادثی بود که طی ماه های گذشته در این کمربندی رخ داد و انفجار حاصل از آن چند مصدوم برجای گذاشت و سبب رعب و هراس شهروندان شد.

به دنبال وقوع سوانح رانندگی هرچند جزیی، ترافیک سنگینی در کمربندی غربی کرمانشاه ایجاد می‌شود و تردد را با اختلال مواجه می‌کند.

موضوع را با فضل الله رنجبر. فرماندار کرمانشاه در میان گذاشتیم تا شاید اقدام لازم برای رفع مشکل این کمربندی صورت بگیرد.

رنجبر ضمن اشاره به مشکلات کمربندی غربی کرمانشاه گفت: طرح احداث پل عابر پیاده در محله چمن تأمین اعتبار شده و حتی پیمانکار آن نیز تعیین و بزودی شاهد نصب آن خواهیم بود.

وی افزود: پیگیر دیگر مشکلات این کمربندی شامل نبود علائم خطر هستیم و این موضوع نیز حل خواهد شد.

رنجبر بیان کرد: علت اصلی بروز این گونه تصادفات، نبود فرهنگ رانندگی است و متأسفانه خودروها با سرعت بسیار زیادی در این محور تردد می‌کنند که منجر به حادثه می‌شود.

خبرنگار طلوع پیگیر اقدامات مسئولان برای رفع مشکل این کمربندی خواهد بود و به زودی اظهارات مسئولان مربوطه را منعکس خواهد نمود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.