شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

«کتاب پلاس» جهشی در ارتقاء کیفیت آموزش
22 بهمن 1396 - 11:04
شناسه : 4745
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

عرفان امیری از مبتکرین و فعالان طرح «کتاب پلاس» می‌گوید: کتاب پلاس یک استارتاپ است که با هدف ارائه خدمات متنوّع به اساتید، دانشجویان و ناشران، و به منظور رونق تولید علم در کشور و ترغیب دانشجویان و قشر کتابخوان به استفاده از نسخه‎های اصلی کتاب در حال اجرا است.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع، ارتقاء کیفیت آموزشی و تجربه روش‌های نوین مطالعه از مباحثی است که مورد توجه اساتید و صاحب نظران دانشگاهی قرار دارد.

«کتاب پلاس» یکی از طرح‌های موفق در ارتقاء کیفیت آموزش و کمک به علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به ویژه در میان دانش آموزان و دانشجویان است.

عرفان امیری از مبتکرین و فعالان طرح «کتاب پلاس» در گفتگو با خبرنگار طلوع می‌گوید: برخی از دست اندرکاران حوزه کتاب، آمارهایی نسبت به سرانه پایین مطالعه در کشور اعلام و ایراداتی را به برخی از سازمان‌ها وارد می‌کنند اما همانطور که همه می‌دانیم وقتی نقد و ایرادی مطرح می‌شود بهتر است، تمام راه‌های جایگزین و نحوه اجرایی شدن نیز تشریح شود.

مولف کتاب و استاد دانشگاه بیان کرد: در همین راستا، انتشارات «آها» در زمینه کتاب‌های دانشگاهی توانسته است با راه اندازی یک استارتاپ با عنوان «کتاب پلاس» با هدف ارائه خدمات متنوّع به اساتید، دانشجویان و ناشران، به منظور رونق تولید علم در کشور و ترغیب دانشجویان و قشر کتابخوان به استفاده از نسخه‎های اصلی کتاب، شکل بگیرد.

این استاد دانشگاه و مدرس طرح کتاب پلاس، گفت: در این طرح که علاوه بر انتشارات آها، در حال حاضر ۲۰ ناشر دانشگاهی با حمایت انجمن ناشران دانشگاهی از جمله مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم حضور دارند ، ناشران سعی می‌کنند تسهیلاتی را برای اساتید و دانشجویان در جهت کمک به بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری ارائه نمایند.

امیری ادامه داد: در این طرح، اساتید و دانشجویان علاوه بر کتاب، افزونه‌هایی را دریافت می‌کنند که از سویی به فهم بهتر و بیشتر کتاب کمک می‌کند و از سوی دیگر، خرید کتاب را برای آنها جذاب می‌کنند.

وی تخفیف شرکت برای شرکت کنندگان دوره‌های موسسات آموزش عالی، بسته‌های تشویقی روی سایت، ارائه کتاب رایگان برای اساتید، فایل‌های کمک آموزشی از قبیل پاورپوینت، اینفوگراف، اشتراک رایگان سرویس دهنده های اینترنتی، تخفیف شرکت در برخی از همایش های علمی و کنفرانسهای بین المللی، طراحی سوال توسط اساتید، برگزاری آزمون های آنلاین کشوری، کتاب گویا و تخفیف ویژه جهت شرکت‌های بیمه را از جمله خدمات جانبی در جهت مطالعه کتاب‌های دانشگاهی عنوان کرد که توانسته عوامل انگیزشی را برای دانشگاهیان تشدید کنند.

مشاور صنعتی و استاد دانشگاه امیری در پایان همه اساتید، دانشجویان، ناشرین و مولفین را به مشارکت در طرح کتاب پلاس دعوت کرد و گفت: آدرس اینترنتی طرح کتاب پلاس به نشانی https://ketabplus.com می‌باشد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.