جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

جوانان مهارت‌آموزی را ارزش نمی‌بینند/باید نسل جوان را صاحب مهارت کنیم
23 بهمن 1396 - 11:15
شناسه : 4803
2
سرپرست فنی و حرفه‌ای کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با تاکید بر نقش مهارت‌آموزی در حل معضل اشتغال گفت: باید نسل جوان را صاحب مهارت تربیت کنیم.

پ
پ

 احسان ایمانی‌هرسینی در نشست با مربیان مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای استان از آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان یکی از راهکارهای حل معضل اشتغال یاد و تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی برای اشتغال‌زایی و کارآفرینی در جامعه ضروری است، چرا که با توانمند شدن افراد در بخش‌های مختلف مهارتی روند توسعه جامعه شتاب گرفته و رونق اقتصادی به بازار بر می گردد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه توجه به برونداد و اثربخشی آموزشهای فنی و حرفه ای در توسعه فرهنگ مهارتی در بین مردم را  بسیار مهم برشمرد و گفت: می توانیم با برگزاری آموزشهای کیفی  در راستای پاسخگویی به نیاز اشتغال کشور بازخورد فعالیتهایمان را به مردم بهتر ارائه کنیم .

 وی با بیان اینکه متاسفانه توسعه مهارتی در جامعه امروز بسیار کمرنگ شده، گفت: این امر منجر به یک شکاف نسلی شده است، چراکه امروز با نسلی مواجه هستیم که مهارت را به عنوان یک ارزش نمی بیند و به اهمیت واقعی مهارت پی نبرده‌اند. 

 ایمانی هرسینی با تاکید بر اینکه باید نسل حاضر را از نظر مهارتی به تکامل برسانیم، گفت: دغدغه همه ما باید این باشد که نسل بعدی را نسلی صاحب مهارت و حرفه تربیت کنیم. 

 سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه آموزشهای مهارتی محور توسعه اقتصادی محسوب می شود، تصریح کرد: ارتقاء مهارت در سبد خانواده ها و اقتصاد آموزشی از جمله اولویت های کاری این اداره کل است. 

ایمانی‌هرسینی با اشاره به برخورداری مربیان مرکز استان از ظرفیت‌های علمی، تخصصی و مهارتی بالا، اظهار کرد: باید با تلاش همه جانبه از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را برای ارتقای سطح مهارتی جامعه کرد. 

ایمانی هرسینی با بیان اینکه گواهینامه های فنی وحرفه ای از اعتبار و جایگاه ویژه ای برخوردار است و به عنوان هویت و برند سازمان محسوب می شود، گفت: باید تهیه دستورالعمل کمیته و تشکل صنفی مربیان در دستور کار قرار بگیرد. 
 
 در پایان نیز مربیان دیدگاه و نظرات خود را بیان کردند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.