سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20716 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد جاده‌های کرمانشاه «لغزنده اند»/ قبل از حرکت با ۱۴۱ تماس بگیرید آب «رازآور» وارد «هشیلان» شد کرمانشاه بارانی در آخرین روزهای اسفند میوه شب عید ۱۴۰۳ در بازار کرمانشاه کیلویی چند؟

سردار بدری: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی برای تعالی جوانان است / آرامش امروز را مدیون ایثار شهیدان هستیم
23 بهمن 1396 - 12:58
شناسه : 4811
1
گفتگو با یادگار 8 سال دفاع مقدس: طلوع‌‌کرمانشاه :

یادگار ۸ سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ی ارزشمندی برای تعالی جوانان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

پ
پ

تورج بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ی ارزشمندی برای تعالی جوانان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و در این بُرهه باید ارزش‌های دفاع مقدس احیا و نشر یابد.

وی با اشاره به حضور خود در جبهه افزود: من متولد ۱۳۴۹ هستم و زمانی که ۱۶ سال سن داشتم وارد فضای جبهه و جنگ شدم، در سال ۱۳۶۶ برای دفاع از سرزمین و کیان اسلامی وارد فضای جبهه شدم و سرانجام در عملیات والفجر ۱۰ در سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی حلبچه توسط خمپاره دشمن به شدت  مجروح شدم.

سردار بدری بیان کرد: از سال ۶۶ ضمن حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، در خدمت نهاد مقدس سپاه پاسداران بودم و خدمتم را به طور مستمر تا سال ۹۴ انجام دادم تا اینکه به درجه بازنشستگی نائل آمدم.

این یادگار دفاع مقدس افزود: من در عملیات پدافندی والفجر ۱۰ و در عملیات توکلت علی‌الله  حضور داشتم و در عملیات مرصاد با توجه به مجروحیتم در بیمارستان بستری بودم. هم اکنون نیز با همه توان در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستم و برای تعالی نظام تا پای جان ایستاده‌ام.

سردار بدری با اشاره به حال و هوای معنوی دفاع مقدس و شور و اشتیاق رزمندگان، اظهار داشت: خاطرات جبهه و جنگ حقیقتاً به یاد ماندنی است و دوران با صفایی بود، همرزمان ما دلاورانه و با اخلاص تمام، جانانه از شرف و کیان و عزت این سرزمین دفاع کردند.

وی با اشاره به برخی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس که دلاورانه برای حراست از میهن اسلامی در برابر دشمن ایستادند، گفت: یاد شهدا و فرماندهان گرانقدر دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و امیدواریم ادامه دهنده راه شهدای والامقام و رزمندگان جبهه و جنگ باشیم، یاد سردار حاج حامد یعقوب‌نژاد فرمانده  یگان دریایی از تیپ نبی اکرم (ص)، سردار شهید مصطفی سنجری از دوستان و همرزمان صمیمی بنده بود همشهری بنده معاون گردان حنین از تیپ نبی اکرم، همچنین شهید مدافع حرم ملقب به سردار بی‌همتا شهید اکبر نظری، سردار شهید خیرالله احمدی‌فرد مدافع حرم شهر و دیارمان، سردار شهید عزت الله فتاحیان فرمانده گردان حنین را گرامی می‌داریم.

سردار بدری اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا فرمودند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، و ما باید مطیع امر رهبری باشیم و در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم، خصلت ذاتی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس خدمت به مردم است و ما همچنان در مسیر خدمت‌رسانی هستیم.

 وی افزود: در زلزله اخیر استان کرمانشاه، ما لحظه‌ای برای کمک به زلزله‌زدگان درنگ نکردیم و مستمر در منطقه حضور داشتیم و با سایر استان‌ها نیز برای کمک به زلزله زدگان، ارتباط برقرار کردیم و کمک‌های مستمر به زلزله زدگان انجام شد.

این رزمنده دفاع مقدس، تنها راه موفقیت و پیشرفت کشور را تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و توجه به سیره و منش شهدای والامقام دانست و گفت: فرامین رهبری، مسیر موفقیت جوانان ما را هموار کرده و باید در این راه تلاش کنیم.

وی افزود: من به عنوان یک رزمنده و جانباز ۶۵ درصد دفاع مقدس، لحظه‌ای برای خدمت رسانی و دفاع از کیان اسلامی درنگ نکردم و امیدوارم مسیر سعادت و پیشرفت نظام روز به روز روشن‌تر باشد.

دیدگاه

  1. سلام درود وسلام بر امام شهدا وشهیدان جبه وجنگ وسلام و درود بر جانباز ویادگاران هشت سال دفاع مقدس وشجاعت وایستادگی آنها خواصه دردو وسلام وعرض ادب به سردار رشید اسلام ویادگار جبهه وجنگ وخدمت گذار واقعی ودلسوز استان کرمانشاه به ویژه حامی بزرگ مردم شهید پرور اسلام آباد غرب وشهرستان حمیل وایلات بزرگ زنگنه وکلهر وسایر ایلات منطقه اسلام آباد غرب وافتخار بزرگ شهرستان کرمانشاه که شایستگی وشجاعت ولیاقت وصداقت خودرا به خوبی به همگان به اثبات رسانده انشاءالله خداوند کریم ایشان را برای ادامه هرچه بیشتر وبهتر به برادران هم شهری کرمانشاه اسلام آبادی رب کرند غرب سرپل ذهاب گیلان غرب خاصه شهر حمیل وایل غیور زنگنه وکلهر در پناه خود حفظ فرماید واین شادمانی ۲۲ بهمن ماه را به خدمت ایشان تبریک عرض میکنم

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.