جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

طی ۶ ماه بالغ بر ۹۹۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شد
25 بهمن 1396 - 16:36
شناسه : 4915
0
شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

 

شهردار کرمانشاه با اشاره به اجرای عملیات آسفالت و همچنین لکه گیری و ترمیم آسفالت در سطح معابر شهر با اولویت محلات، از زیرپوشش آسفالت رفتن بیش از ۹۹۷ هزار مترمربع معابر طی ۶ ماه (از ابتدای اردیبهشت تا پایان مهرماه امسال) خبر داد.

پ
پ

به گزارش سایت خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، مهندس آرش رضایی با اشاره به اینکه حدودا ۱۲۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر گسترده شده است، گفت: طرح آسفالت بر اساس اولویت ها و نیازهای مناطق اجرا شده است و بر این اساس به ترتیب مناطق؛ دو، هفت، پنج، سه، شش، هشت، چهار، یک بیشترین تا کمترین میزان آسفالت ریزی و یا لکه گیری و ترمیم را داشته اند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به سال نو و ضرورت بهسازی و ساماندهی فضاهای شهر گفت: در ادامه طرح بهسازی و مناسب سازی معابر و مسیرهای شهری در سطح مناطق برنامه ریزی هایی برای آماده سازی فضاهای شهری انجام شده است که به اجرا خواهند رسید.
مهندس رضایی با بیان اینکه به دلیل افزایش قیمت قیر مدتی است که در این زمینه با اختلال مواجه است تصریح کرد: پیگیرهستیم تاهرچه زودتر این مشکل برطرف شود و بتوانیم بر اساس اولویتها آسفالت معابر را از سر بگیریم.
شهردار کرمانشاه با تأکید بر اینکه بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان ها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر امری مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: این موضوع همواره مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه می باشد.
مهندس رضایی همچنین ابراز امیدواری کرد: با انجام این گونه اقدامات بتوان گامی موثر در جهت خدمت رسانی به شهروندان عزیز کرمانشاهی و همچنین گردشگران و مسافران برداریم.
وی درباره شناسایی معابر اولویت دار نیز گفت: برای این کار تیمی نظارتی انتخاب شده است چون آسفالت شامل چند بخش است، اولویت اول معابر اصلی و خیابان‌های درجه یک شهر را پوشش می‌دهد که این معابر با دستگاه‌های مجهز آسفالت می‌شوند.
به گفته رضایی، بخشی هم آسفالت داخل مناطق است که در کوچه‌ها توزیع می‌شوند و این بخش بیشتر برای مردم ملموس هستند و در اغلب مناطق اکثر معابر فرعی دچار کمبود آسفالت و یا آسفالت نیازمند ترمیم و لکه گیری هستند.
شهردار کرمانشاه تأکید کرد: همچنین یک برنامه ریزی هم انجام شده که بخشی از آسفالت سالانه مخصوص مناطق و معابر فرعی شود و با توجه به شاخص‌هایی که از قبل تعیین و شناسنامه دار شده برنامه ریزی‌هایی انجام و توزیع آسفالت انجام می‌شود.
 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.