پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

طرح زوج و فرد تا ۲۹ اسفند ادامه خواهد داشت / اجرای طرح نوروزی پلیس از ۱۵ اسفند
26 بهمن 1396 - 10:14
شناسه : 4945
0
در گفتگو با طلوع مطرح شد: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه گفت: طرح زمستانی هم اکنون در حال اجرا است و تا ۱۵ اسفند ادامه دارد، بلافاصله بعد از اتمام طرح زمستانی وارد طرح نوروزی خواهیم شد.

پ
پ

سرهنگ رضا الماسی در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه با اشاره به طرح‌های زمستانی پلیس راهور اظهار داشت: طرح زمستانی هم اکنون در حال اجرا است و تا ۱۵ اسفند ادامه دارد، بلافاصله بعد از اتمام طرح زمستانی وارد طرح نوروزی خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس راهور تا پایان تعطیلات نوروزی در کرمانشاه ادامه خواهد داشت، افزود: پلیس همچون سنوات گذشته، صد درصد در آماده باش قرار دارد و در خدمت شهروندان و مهمانان و مسافران خواهد بود.

سرهنگ الماسی با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت، گفت: اجرای طرح زوج و فرد در شهر کرمانشاه با هدف کنترل هسته مرکزی شهر انجام می‌شود همچنین هدف دیگر ترغیب مردم به استفاده از وسایل نقلیه عمومی است.

 وی با بیان اینکه اجرای طرح زوج و فرد در کرمانشاه تا پایان روز ۲۹ اسفند در چند خیابان‌ محدوده‌ی مرکزی شهر ادامه خواهد داشت، گفت: درخواست ما این است که رانندگان طرح زوج و فرد را جدی بگیرند.

سرهنگ الماسی گفت: اگر رانندگان طرح زوج و فرد را تا زمان تعیین شده رعایت نکنند قطعاً اعمال قانون خواهیم کرد و اگر هم تخلف از دید ماموران دور باشد، دوربین‌های نظارتی ما و معاونت حمل و نقل شه داری‌ها شماره‌ پلاک خودروی رانندگان متخلف را رصد می‌کنند و اعمال قانون خواهند کرد.‌

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.