پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

ادای احترام روحانی به گاندی؛ رهبر فقید سیاسی و معنوی هندوستان
28 بهمن 1396 - 9:19
شناسه : 5020
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس جمهوری اسلامی ایران با حضور در بنای یادمان مهاتما گاندی بانثار تاج گل به پدر استقلال و رهبر فقید سیاسی و معنوی هندوستان ادای احترام کرد.

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز شنبه در جریان سفر به هندوستان ضمن نثار تاج گل و ادای احترام، دفتر یادبود یادمان ماهاتماگاندی را امضا کرد.

روحانی در دفتر یادبود یادمان گاندی نوشت:

“بسم الله الرحمن الرحیم
هر انسانی که به آینده سعادتبخش بشریت فکر می‌کند، به طور قطع و یقین از مرگ انسانهایی خاص در طول تاریخ همچون مهاتما گاندی متأثر می‌شود لکن آنچه انسانهای آزاد را همواره امیدوار می‌کند، حیاتبخش بودن افکار و اندیشه‌های انسانی، آزادی خواهانه و عدالت‌طلبانه این گونه انسانهاست.

مهاتما گاندی در مقطعی از تاریخ کشور بزرگ هند رهبری ملتش را برای بیرون راندن نیروهای استعمارگر از کشورش عهده دار شد. یکی از ویژگی‌های رهبریت وی نشر و ترویج اتحاد، محبت و دوستی، عدم خشونت، عدالتخواهی و قانونمندی در میان مردم با هر عقیده و مسلک بود که باعث شکفته شدن میوه استقلال کشورش گردید. بدیهی است تعالی سعادت بشریت در آینده نیز در گرو قانونمندی و استقرار عدالت است نه براساس آنچه قدرت‌های خودکامه مایلند به جهانیان دیکته بنمایند.

حسن روحانی

رئیس جمهور اسلامی ایران”

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.