شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

رضایت مردم را جلب کنیم/ مردم از “تبعیض” در ادارات به شدت گلایه دارند/نباید کاری کنیم که نخبه ها از استان ما مهاجرت کنند
29 بهمن 1396 - 9:01
شناسه : 5085
0
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه از تبعیضی که در برخی ادارات در برخورد با مردم وجود دارد انتقاد کرد و گفت: مردم به شدت از این موضوع گلایه دارند. نباید امید مردم را تضعیف کنیم. باید بگونه‌ای عمل کنیم که مردم احساس کنند آینده بهتری پیش روی‌شان است و تلاش کنیم رضایت مردم را جلب کنیم.

پ
پ

هوشنگ بازوند در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های استان اظهار کرد: در این چهار ماهی که به این استان آمده‌ام، احساس می کنم رسانه های استان دلسوزند و نقدهایشان برای پیشرفت و توسعه استان است.

وی افزود: همه باید کمک کنیم رنج ها و تهدیدهایی که گریبانگیر مردم استان است را کاهش دهیم.

بازوند گفت: چالش های زیادی پیش روی توسعه استان است، اما با ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار استان به راحتی می توان بر چالش‌ها غلبه کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه استان ثروتمندی است، گفت: گفت: بیان دائم مشکلات و کمبودها دردی را دوا نمی کند. باید خوبی ها و داشته های استان را نیز مطرح کنیم.

وی افزود: نباید امید مردم را تضعیف کنیم. باید بگونه‌ای عمل کنیم که مردم احساس کنند آینده بهتری پیش روی‌شان است و تلاش کنیم رضایت مردم را جلب کنیم.

وی همچنین با انتقاد از نخبه کشی در استان، گفت: نحبه کشی موضوعی است که در همه استانهای زاگرس نشین دیده می شود. نباید کاری کنیم که نخبه ها از استان ما مهاجرت کنند.

بازوند با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران، اظهار کرد: از مدیران می‌خواهم پاسخگوی رسانه‌ها باشند و یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران همین پاسخگویی قرار خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه افزود: اگر نقدی در رسانه ها مطرح می شود، مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی همچنین با بیان اینکه نباید دولت را تضعیف کرد، گفت: دولت جزیی از نظام است و تضعیف دولت، تضعیف نظام است.

بازوند همچنین در خصوص ایده کرمانشاه ۲۰۲۰ گفت: باید رویکرد اصلی این موضوع مشخص شود و سپس در هیات دولت به تصویب برسد. استارت این موضوع را با رویکرد گردشگری زده‌ایم و در سفر رییس جمهور آن را مطرح خواهیم کرد.

الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست گفت: یکی از نیازهای اساسی جامعه ما تزریق امید است و باید تلاش کنیم بذر امید را در جامعه بکاریم.

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی بزرگترین سرمایه هر جامعه ای است، گفت: باید برای افزایش سرمایه اجتماعی تلاش کنیم. 

الهی تبار به تلاش دولت جهت در دسترس بودن فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: دولت در جهت نگهداشت فضای مجازی فشارهای زیادی را تحمل کرد، اما ایستاد و امروز فضای مجازی در اختیار مردم است.

وی به نقش رسانه‌ها در توسعه استان نیز اشاره کرد و گفت: باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با بیان اینکه انتخابات خانه مطبوعات به شکل قانونی برگزار شد، گفت: از همه اهالی رسانه جهت حضور در خانه مطبوعات دعوت کردیم تا انتخاباتی باشکوه برگزار شود، اما اینکه چرا بخشی از اهالی رسانه نیامدند، نمی دانیم و همین باعث شد نتیجه‌ای که می خواستیم را نگیریم.

وی افزود: اکنون نیز امکان عضویت در خانه مطبوعات استان  برای همه اهالی رسانه وجود دارد.

جعفری همچنین با بیان اینکه رسانه باید مستقل باشد و روی پای خودش بایستد، گفت: البته دولت هم کمک هایی در قالب یارانه به رسانه ها می کند.

در این نشست جمعی از مدیران رسانه ها نیز نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. 

 

همچنین هوشنگ بازوند در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان که در استانداری برگزار شد، شورای راهبردی توسعه مدیریت استان را یک کارگروه بسیار مهم دانست که هدف آن پیشرفت و توسعه استان است.

وی محور پیشرفت استان را بر پایه نیروی انسانی دانست که مدیران بخش مهمی از این نیروی انسانی هستند و ادامه داد: باید دید مردم واقعا از عملکرد مدیران و دستگاه‌های دولتی راضی هستند، یا نه.

استاندار کرمانشاه یادآوری کرد: متاسفانه برخورد برخی مدیران با مردم عادی مناسب نیست و حتی به آنها نگاه هم نمی‌کنند، اما با افراد سفارش شده برخورد دیگری دارند.

بازوند از تبعیضی که در برخی دستگاه‌ها در نحوه برخورد با مردم وجود دارد انتقاد کرد و افزود: مردم به شدت از این تبعیض گلایه دارند و در چند ملاقات عمومی که با مردم داشتیم این موضوع مشهود بود.

وی با اشاره به سرگردانی مردم و ارباب رجوع در ادارات که گاهی برای دیدن یک مدیر و کارشناس باید چند بار مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: گاهی فرد برای انجام یک کار اداری باید چندین نفر را در ادارات ببیند که بعید نیست در این بین فسادی هم رخ دهد.

به گفته مدیر ارشد استان کرمانشاه، باید این مشکلات را حل و فصل کنیم تا دیگر نارضایتی در این باره بین مردم نباشد.

بازوند بخشی از نامناسب بودن شاخص فضای کسب و کار استان را نیز مربوط به همین مدیران اداری دانست و تاکید کرد: بیش از ۶۰ درصد شاخص های نامناسب بهبود فضای کسب و کار که همه از آن ناراضی هستیم، در درون ما اداری‌هاست.

وی معتقد است، اگر این مشکلات ساختار اداری حل شود، شاخص فضای کسب و کار مطلوب خواهد شد و به دنبال آن کاهش نرخ بیکاری را داریم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برخی از مدیران حتی با کارکنان و کارشناسان دستگاه خود هم جلسه نمی‌گذارند و ارتباط چندانی با آنها ندارند.

بازوند درخواست کرد ارائه خدمت به مردم و تسهیل گری حتما در شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌ها و مدیران ملاک باشد و گفت: باید بر اساس پیشبرد کار مردم به دستگاه ها نمرده بدهیم، نه یکسری اعداد و ارقام که بین خود دستگاه‌ها تعیین می‌شود.

وی اظهار کرد: مدیر انقلابی مدیری است که برای تسریع در انجام امور مردم و پیشبرد کارها راه میانبر را طی کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.