شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

آستین همت بازوند برای سازندگی / تدبیر مدیر جهادی با بلندهمتان
29 بهمن 1396 - 11:13
شناسه : 5120
2
یادداشت؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

بازوند عزم جدی برای سازندگی و آبادانی این دیار دارد و این عزم و اراده را در عمل به اثبات رسانده و ثابت کرده است که اهل شعار و مماشات نیست.

پ
پ

طلوع کرمانشاه- سال‌هاست که رنج بیکاری و فقر بر پیکره کرمانشاه سایه افکنده و قلب مردمان این خطه غرب نشین را به درد آورده است.

کرمانشاه که سالهای نه چندان دور زیر آتش توپ و خمپاره دشمن روزهای سختی را می‌گذراند امروز نیز داغدار مصیبت دیگری است.

زلزله بیست و یکم آبان ۱۳۹۶، چنان اندوه دردناکی را به بار آورد که شاید تا سال‌های طولانی مردمان این خطه داغدار این مصیبت خواهند بود.

۶۲۰ کشته و هزاران مصدوم، داغ بزرگی برای مردمانی است که امید داشتند شاهد آبادانی و خرمی شهر و روستایشان باشند اما زلزله به یکباره معادلات ترسیم شده را بر هم زد، البته این معجزه جهان هستی نیز اتحاد و همبستگی ملت ایران را در حمایت از مردم مظلوم زلزله زده نشان داد.

هوشنگ بازوند شاید یکی از معدود مدیرانی است که از همان روزهای اول ورودش به کرمانشاه، آینده‌ای روشن را برای این دیار ترسیم کرد و همه را برای تحقق این مهم فراخواند.

بازوند حالا آستین همت را بالا زده و می‌خواهد به هر طریق ممکن سنگ‌های پیش روی این دیار را یکی پس از دیگری بردارد.

بازوند عزم جدی برای سازندگی و آبادانی این دیار دارد و این عزم و اراده را در عمل به اثبات رسانده و ثابت کرده است که اهل شعار و مماشات نیست. کرمانشاه سالهاست که به این مدیر جهادی نیاز داشته است مدیری که فارغ از دغدغه‌های سیاسی، به فکر مردم و نگرانی‌های جوانان این دیار باشد.

در یک کلام بازوند را می‌توان اینگونه شناخت: هیچکس تماشاچی نباشد؛ قطعا این مدیر با لیاقت فهمیده بود که در این استان رنجدیده قریب به اکثریت مسئولانش تنها نظاره‌گر مشکلات و رنج‌های مردم بودند و از عمل و کار خبری نبود.

بازوند می‌خواهد به مولایش علی(ع) اقتدا کند و افراد ناتوان و سست عنصر را از اطرافش دور کند آنجا که حضرت با بیان بلیغش در نامه ۵۳ خطاب به مالک اشتر می‌فرمایند با بلند همتان بپیوند؛ بازوند بارها به مدیران کم کار هشدار می‌دهد. / م

 

 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.