جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

فرماندار کرمانشاه: با خرده‌فروشان مواد مخدر برخورد جدی می‌شود/ پلمب ۱۸۰ مکان خرده فروشی مواد مخدر/تخریب یک منزل مسکونی در پی بارندگی‌های شدیددر کرمانشاه/ آبگرفتگی ۸ واحد مسکونی
29 بهمن 1396 - 17:58
شناسه : 5154
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

فرماندار کرمانشاه از برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان و همچنین از تخریب یک منزل مسکونی در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی کرمانشاه در پی بارندگی‌های شدید اخیر خبر داد

پ
پ

فضل الله رنجبر در جلسه شوراى هماهنگى مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه که امروز(۲۹ بهمن) در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را در برنامه داریم، گفت: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر با رویکرد پیشگیری را در شهرستان  دنبال خواهیم کرد.

رنجبر تصریح کرد: تنها از طریق اجتماعی کردن مقابله با مواد مخدر و مردمی کردن آن می توان به مبارزه با این معضل خانمانسوز امیدوار بود.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مقابله با خرده فروشان مواد مخدر در اولویت است، گفت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را به عنوان یک برنامه مستمر و جدی در سطح شهرستان کرمانشاه ادامه خواهیم داد.

وی گفت: با افرادی که پس از فک پلمب مجددا کار خرده فروشی مواد مخدر را از سربگیرند برخورد جدی‌تر و شدیدتری خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۸۰ مکان که اقدام به خرده فروشی مواد مخدر کرده بودند پلمب شده است، گفت: برخورد و پلمب خرده فروشی‌ها را با جدیت ادامه می دهیم.

فرماندار کرمانشاه سپس با اشاره به اجرای طرح کرامت دو در شش محله آلوده مواد مخدر شهر کرمانشاه اظهار کرد: این طرح پیشگیری و مقابله با عرضه مواد مخدر در محلات آلوده و آسیب پذیر را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: برای اضافه کردن چهار محله آسیب پذیر  دیگر شهر کرمانشاه در سال آینده برنامه ریزی کرده‌ایم.

رنجبر اضافه کرد: تاکنون ۳۸۳ نفر در قالب اجرای این طرح به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند تا با استفاده از اعتبارات بسیج به صورت رایگان تحت درمان قرار گیرند.

رنجبر با اشاره به فعال شدن یک کمپ ترک اعتیاد زنان در شهر کرمانشاه، افزود: در صددیم به این حوزه ورود بیشتری داشته و ظرفیت آن را  که در حال حاضر ۳۰ نفر است، افزایش دهیم.

فضل‌الله رنجبر در جمع خبرنگاران افزود: پنج نفر از افراد ساکن این خانه زیر آوار مانده بودند که با ورود زودهنگام آتش نشانی و دیگر نیروهای امدادی خوشبختانه این پنج نفر بدون اینکه صدمه ای ببینند، خارج شدند.

وی همچنین با اشاره به آبگرفتگی هشت واحد مسکونی در شهر کرمانشاه در پی بارندگیهای شدید اخیر، گفت: این منازل مسکونی در محلات شریعتی، کیهانشهر، شهرک فدک، محله آرامگاه و… واقع هستند که تلاش شده با همکاری شهرداری مشکلات این خانواده ها تا حد امکان کاهش یابد.

فرماندار کرمانشاه حوالی میدان ظفر و منطقه تنگ کنشت را از محلات آسیب پذیر شهر کرمانشاه در بارندگی‌ها دانست و افزود: ورودی شهر کرمانشاه از سمت میدان آزادگان، محله دولت آباد و… نیز جزو محلات آسیب پذیر در بارندگی ها هستند که احتمال آبگرفتگی منازل این محلات در بارندگی های شدید دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به وارد آمدن خسارت در سطح بیش از ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش بیلوار افزود: خساراتی به دلیل سرریز شدن آب رودخانه به این اراضی وارد آمده که تلاش شده با اعزام اکیپ‌هایی برای خدمات رسانی به این روستا مشکلات روستائیان به حداقل برسد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل شهرستان کرمانشاه برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر در حوزه شهرستان کرمانشاه، از آماده کردن ماشین آلات مورد نیاز برای رفع آبگرفتگی احتمالی در حوزه شهرستان کرمانشاه خبر داد.

فرماندار کرمانشاه سپس با اشاره به در دست اجرا بودن طرح مطالعات و اجرای دفع آب‌های سطحی شهر کرمانشاه، از شهرداری خواست برای اتمام مطالعات و اجرای این طرح اهتمام بیشتری داشته باشد. 

رنجبر با اشاره به اینکه این طرح در بخش هایی وارد فاز اجرایی شده، اظهار کرد: شهرداری از دو سال گذشته روی هدایت آب های سطحی کار کرده و کانال های خوبی برای هدایت آبها در بارندگی‌های شدید طراحی کرده که البته هنوز تکمیل نیست  و در صورت تکمیل آنها مشکل آبگرفتگی معابر شهر کرمانشاه تا حد زیادی کم خواهد شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.