شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20793 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند

خروش چشمه‌های باستانی طاقبستان در پی بارش‌های اخیر/ طاقبستان جانی دوباره گرفت
30 بهمن 1396 - 10:08
شناسه : 5187
2
طلوع گزارش می‌دهد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

در پی بارش‌های اخیر، چشمه‌های باستانی طاقبستان جانی دوباره گرفت و طراوت و خرمی به این مجموعه تاریخی بازگشت.

پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع کرمانشاه، در پی بارش‌های اخیر، چشمه‌های باستانی طاقبستان جانی دوباره گرفت و طراوت و خرمی به این مجموعه تاریخی بازگشت.

چشمه‌های طاقبستان که به علت کم آبی و کم بارشی حالت پژمرده پیدا کرده بود، با بارشهای روزهای اخیر بسیار شاداب و پر طراوت شده است.

مجموعه زیبای طاقبستان با این بارش ها جانی تازه گرفته است قبل از بارندگی سطح آب رودخانه چشمه طاقبستان بسیار پایین رفته بود، حالا پس از باران میهمانان این مجموعه تاریخی،  طراوتی دوچندان در آن احساس می‌کنند.

 در این مجموعه تاریخی ارزشمند، با بارش باران احساس طراوت و زندگی به مردم دست می‌دهد.

به گفته کارشناسان برای جبران کم آبی‌های گذشته و ذخیره آبهای زیرزمینی به بیشتر از این بارشها نیاز است به خصوص بارش برف که در جبران کم آبی موثر خواهد بود.

بر اساس اعلام هواشناسی طی امروز و فردا کاهش دمای شبانه منجر به تشکیل مه صبحگاهی بویژه در مناطق کوهستانی خواهد شد.

 به دنبال این وضعیت، از اواخر روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، گذر امواج ناپایدار دیگری از جو منطقه، به تناوب سبب بارش هایی در سطح استان می گردد.

 احتمال بارش در روزهای جمعه و شنبه بیشتر به نظر می‌رسد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.