چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20821 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد

یک چهارم از جمیعت کرمانشاه جوان است
04 اردیبهشت 1398 - 13:44
شناسه : 52668
0
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: ۵۴۰ هزار نفر جوان در استان داریم که یک چهارم جمعیت را تشکیل می دهند. طلوع‌‌کرمانشاه :

علیرضا گودرزی ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان کرمانشاه اظهار داشت: در سطح جهان یک میلیارد و ۶۰ هزار جوان وجود دارد که سهم استان ما ۵۴۰ هزار نفر است که این تعداد یک چهارم جمعیت استان کرمانشاه را تشکیل می‌دهد/وی با تاکید بر اینکه این نسبت از جوان مسئولیت خدمت رسانی به جوانان را افزایش می‌دهد افزود: در برنامه ریزی ها و کارهای انجام شده باید از ظرفیت جوانان که در استان‌های دیگر کشور به این اندازه وجود ندارد نهایت استفاده به عمل آید.

پ
پ

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه جوانان در عرصه دفاع مقدس اجازه ندادند یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران جدا شود گفت: کرمانشاه استانی ثروتمند است که یکی از این ثروت‌ها، ظرفیت‌های انسانی است در واقع جوانان شاخص سرمایه گذاری‌های انسانی هستند.

وی با تاکید بر اینکه قهرمانان ورزشی، مدیران و شهدای ما همگی جوان هستند عنوان کرد: در سطح استان کرمانشاه ۴۸۳ سازمان مردم نهاد داریم که حدود ۷۰ مورد از آنها زیر نظر سازمان ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند.

گودرزی با بیان اینکه در بحث جوانان مشکلات زیادی داریم گفت: طی سال گذشته در بحث وام ازدواج پرداختی به جوانان کرمانشاه پشت نوبتی نداشتیم همچنین طی ۱۱ ماه سال قبل از نظر تعداد واقعه ازدواج ۲.۷ درصد افزایش و از نظر طلاق با تعداد چهار هزار و ۲۰۰ نفر ۱۰.۸ درصد کاهش داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه مشارکت اجتماعی برنامه‌هایی برای ایجاد نشاط در استان در دستور کار داریم به راه اندازی ۸۰ زمین ورزشی در روستاهای بالای ۷۰۰ نفر جمعیت و ۱۳ زمین ورزشی گل کوچک در شهرستان کرمانشاه اشاره کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات اشتغال جوانان استان گفت: هرچند استان کرمانشاه در سال قبل رتبه اول بیکاری کشور را داشت اما این استان در دو سال اخیر شرایط بحرانی خود را پشت سر گذاشت که با تلاش مسئولان زلزله‌ای که انتظار می‌رفت استان را به شرایط عقب مانده‌ای پیش برد به سوی فرصتی برای توسعه یافتگی هدایت کرد.

وی از تخصیص ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای زلزله به کرمانشاه خبر داد و افزود: در این دو سال ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه اجتماعی به استان کرمانشاه تزریق شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: در سیل اخیر به دنبال خسارت‌های حاصله در بسیاری از نقاط کشور هزینه‌هایی تحمیل شد البته کشور را از نظر منابع آبی بیمه کرد اما در کرمانشاه اتفاق حادی رخ نداد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: امیدواریم مسئولان در زمینه رفع مشکلات جوانان تلاش و از این ظرفیت استفاده کنند و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تحصیل، تهذیب و ورزش را در دستور کار قرار دهند/مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.