پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

دونده کرمانشاهی از کسب مدال در آسیا بازماند
05 اردیبهشت 1398 - 23:50
شناسه : 53312
1
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: حسین کیهانی دونده شاخص کرمانشاهی از کسب مدال در ماده های سه هزار و پنج هزار متر رقابت های قهرمانی آسیا بازماند. طلوع‌‌کرمانشاه :

احمد روشن زاده اظهار داشت: کیهانی ابتدا در ماده سه هزار متر با مانع به رقابت با حریفان خود پرداخت اما در عین ناباوری از کسب مدال بازماند و به مقام چهارمی بسنده کرد/وی ادامه داد: این دونده کرمانشاهی با ثبت رکورد هشت دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۴۴ صدم ثانیه از خط پایان گذشت و نتوانست مدالی کسب کند/روشن زاده تصریح کرد: کیهانی در حالی به کسب مقام چهارمی رضایت داد که سال گذشته و در جریان بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ثبت رکورد هشت دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه ضمن رکورد شکنی قهرمان شد.

پ
پ

رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه ادامه داد: کیهانی همچنین یکی از ۲ نماینده ایران در ماده پنج هزار متر نیز بود که در این بخش نیز با وجود بهبود رکورد خود در بازی های آسیایی جاکارتا، از کسب مدال بازماند.
وی خاطرنشان کرد: این دونده کرمانشاهی با زمان ۱۳ دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه از خط پایان گذشت و به مقام هشتمی بسنده کرد.
روشن زاده گفت: کیهانی در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که تابستان سال قبل برگزار شد در همین ماده با رکورد ۱۴ دقیقه و هشت ثانیه و ۶۹ صدم ثانیه چهارم شده بود.
بیست و سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا از اول تا پنجم اردیبهشت به میزبانی قطر برگزار و تیم ملی دو و میدانی ایران نیز در این رقابت ها صاحب یک مدال طلا و یک برنز در ماده پرتاب دیسک شد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.