جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

توضیحات رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه درباره تصویر جنجالی تفکیک جنسیتی در کرمانشاه
05 اسفند 1396 - 9:28
شناسه : 5421
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس دانشگاه واحد کرمانشاه دانشگاه آزاد ضمن رد تفکیک جنسیتی در این واحد؛ تاکید کرد:تفکیک دانشجویان در ورودی دانشگاه از فردا (شنبه) لغو خواهد شد.

پ
پ

محمدرضا حبیبی درباره تفکیک در دانشگاه جنسیتی در دانشگاه آزاد کرمانشاه از در ورودی دانشگاه  تا ساختمان اصلی به بهانه تامین امنیت دانشجویان، گفت: به دلیل ساختار معماری دانشگاه و ازدحامی که در ورودی اصلی دانشگاه و میدان مقابل آن رخ می داد، حدود یک سال قبل این ورودی بسته و به رفت و آمد به در شمالی دانشگاه منتقل شد اما به دلیل اینکه چهره نامناسبی که داشت و بنده معتقد بودم در شان دانشگاه نیست مجدد تصمیم بر این شد که رفت وآمد ها به در اصلی انتقال پیدا کند.

وی ادامه داد: ما تصاویری از مشکلات رفت و آمد دانشجویان در بیرون دانشگاه در اختیار داریم که برای حل آن ناچار به زنجیر زدن مسیر رفت و آمد آن ها برای رفع مشکل گره ترافیکی و پیشگیری از آسیب دیدن آن ها شده ایم. در داخل دانشگاه نیز مسیر خانم ها  و آقایان را به طور جداگانه تا جدول ابتدایی به پیاده روها متصل کردیم تا باعث ترافیک نشوند و آسیبی هم از جانب ماشین ها نبینند.

رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه تاکید کرد: اگرخدایی ناکرده ما بنا داشتیم برخلاف قوانین تفکیک جنسیتی کنیم، این را محدود به در ورودی نمی کردیم. در حالی که دانشجویان دختر و پسر در دانشکده ها، راهروها و محیط دانشگاه در کنار هم هستند.

وی در همین راستا افزود: به نظر می رسد این هجمه ها برای خدشه دار کردن مدیریت جدید است.

حبیبی در پاسخ به اینکه انتقادات از سوی دانشجوهای همان دانشگاه مطرح شده و اغراض دیگری وجود ندارد  و تصویر تفکیک از در ورودی  موجود است، تصریح کرد:  در خواهران و برادران موضوع تازه ای نیست، از ده سال قبل ورودی ها از هم جدا شده است و این مشکل هم حل خواهیم کرد و از شنبه هم این برطرف می شود. هدف از جداسازی درها برای کنترل کردن ظاهر و پوشش خواهران و صحت دانشجو بودن آن ها توسط حراست بوده است. 

 

 

 

 

جماران

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.