سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

اولویت ما ابقای “شهردار فعلی” است/ در انتخاب شهردار احساسی عمل نمی‌کنیم
08 شهریور 1396 - 12:32
شناسه : 549
5
سخنگوی شورای شهر کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه شورا در انتخاب شهردار احساسی عمل نخواهد کرد، گفت: اولویت ما ابقای شهردار فعلی است، اما در نهایت همه چیز به استماع برنامه‌های او و رسیدن شورا به خرد جمعی بستگی دارد.

پ
پ

ابراهیم مرادی در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» ایسنا منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه تاکنون جلسه‌ای با حضور اعضای شورا و شهردار کرمانشاه برگزار نشده است، گفت: قرار بر این بود جلسه‌ای در این زمینه برگزار شود که بنا به دلایلی این کار ممکن نشد.

وی از ابلاغ دستور جلسه ابقا یا انتخاب شهردار به اعضای شورای شهر خبر داد و اظهار کرد: قرار است در جلسه روز دوشنبه هفته آینده شورا (۱۳ شهریور) بحث ابقای شهردار فعلی یا انتخاب شهردار جدید در دستور کار قرار گیرد.

مرادی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی دوستان شورا کم مهری کرده و در فضای مجازی یا دم از ابقای شهردار در این جلسه زده و یا تاکید بر انتخاب شهردار جدید در این جلسه دارند، درحالیکه هیچ چیز مشخص نیست و همه تصمیمات منوط به شنیدن برنامه های آقای رضایی (شهردار کرمانشاه) در این جلسه است و پس از پایان جلسه اعضا با خرد جمعی در خصوص ماندن یا رفتن ایشان تصمیم گیری خواهد کرد.

مرادی با تاکید بر اینکه شورا در انتخاب شهردار کرمانشاه احساسی عمل نمی‌کند، گفت: مردم کرمانشاه با امید آبادانی هرچه بیشتر شهر به اعضای شورا رای داده‌اند و ما در قبال این رای مسئول هستیم و تلاش ما این خواهد بود که منصفانه و بدون سوگیری و جهت‌گیری بهترین گزینه برای شهرداری کرمانشاه انتخاب شود.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه در خصوص معرفی گزینه‌های دیگر برای تصدی شهرداری کرمانشاه، گفت: گزینه‌ها و کاندیداهایی معرفی شده‌اند و بحث هایی هم شده، اما گزینه‌ای که جدی روی آن بحث شود نداشته‌ایم.

مرادی افزود: اولویت ما استفاده از وجود آقای رضایی درصورت رسیدن به اجماع و خرد جمعی است، در غیراینصورت بحث کاندیداهای دیگر را مطرح خواهیم کرد، زیرا اگر از هم اکنون بخواهیم کاندیداهای دیگری را معرفی کنیم این معنی را خواهد داشت که می‌خواهیم شهردار فعلی را کنار بزنیم و این درصورتی است که اولویت ما ادامه کارشان است.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت: هر تغییر و تحولی اگر به زبان عامیانه بگوییم طوفانی به پا می‌کند و منجر به فرصت سوزی برای شهر می‌شود و ما این را نمی‌خواهیم.

مرادی تصریح کرد: آقای رضایی طی ۱٫۵ سال فعالیت خود با رصدی که انجام داده‌ایم نمره بدی ندارند و توانسته‌اند برخی کارها را به جایی برسانند و امیدواریم با خرد جمعی اعضا یا بتوانیم از وجود او بهره مند شویم و یا نهایتا وزنه سنگین تری در امور شهرداری جایگزین کنیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.